http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

20 Mar 2012

*****က်ေနာ္.ဘေလာ.ေလးနဲ႔ပါတ္သတ္ၿပီးေတာ့ရင္ဖြင့္ခ်င္တာေလးပါ*****

                                                   က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္လာေရာက္လည္ပ                              တ္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါဗ်ာ..က်ေနာ္ မင္းမင္းသူပါ..အခုက်ေနာ္ေနထုိင္တာကေတာ့၊မေလးရွားႏူိင္ငံ၊ပူတရာဟုိက္ၿမိဳ ႕ေလးမွာျဖစ္ပါတယ္...ျမန္မာျပည္မွာေတာ့၊မေကြးတုိင္း၊ေတာင္တြင္းႀကီးၿမိဳ႕နယ္ကျဖစ္ပါတယ္၊၊      က်ေနာ္ ဒီဘေလာေလးကုိယ္ က်ေနာ္တည္ေထာင္ခ်င္တာၾကာခဲ့ပါၿပီ၊၊ဒါေပမယ့္အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိး အခြင့္မသာခဲ့ဘူးေပါ႔ဗ်ာ၊၊ဒါနဲ႔ပဲ ၃၊၂၊၂၀၁၂၊ေန႔မွာေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ ဘေလာေလးကုိယ္ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္၊၊ဒီဘေလာေလးကုိယ္တည္ေထာင္ႏူိင္ရန္အတြက္ နည္းပညာအရလုိအပ္တဲ့ အကူအညီေလးေတြကုိယ္အမ်ားဆံုးေပးခဲ့တဲ့ မေလးရွားႏူိင္ငံမွ ဘေလာကာညီငယ္ေလး ေနေဇာ္လင္းႏွင့္ အတူ က်ေနာ္ဘာလုပ္လုပ္ က်ေနာ္ကုိယ္အၿမဲတမ္း အားေပးတတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ကုိကုိႏူိင္<ခ>ကုိပုတုိကုိယ္ အရမ္းေက်းဇူးတင္မိပါတယ္၊၊ က်ေနာ္ဒီဘေလာေလးကုိယ္ တည္ေထာင္ခ်င္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့၊ဒီေန႔ က်ေနာ္တုိ.ျမန္မာႏူိင္ငံမွာ၊ႏူိင္ငံတစ္ကာမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆုိတာ အြန္လုိင္းစာဖတ္တဲ့ ႏူိင္ငံတစ္ကာမွာရွိတဲ့ ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမမ်ား အခ်ိန္နဲ႔တစ္ေျပးညီ သိရွိေစရန္ႏွင့္ အေထြေထြဗဟုသုတ ရရွိေစရန္အတြက္ က်ေနာ္ရဲ႕ဘေလာေလးမွာ စံုလင္စြာ တင္ျပေပးခ်င္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ပါပဲ၊၊ က်ေနာ္ ဒီဘေလာေလးကုိယ္တည္ေထာင္ခဲ့ေပမယ့္ နည္းပညာပုိင္းမွာက်ေနာ္ ကြာလတီ အရမ္းအားနဲပါတယ္...ဒါေပမယ့္  က်ေနာ္သိသေလာက္၊က်ေနာ္လုပ္ႏူိင္သေလာက္ကုိယ္အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားသြားမွာပါ၊၊.. ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္ ဘေလာေလးေတြေရး ဖုိအစီအစဥ္ေတာ့ရွိတယ္ဗ်ာ။ဒါေပမယ့္ ေဒးလီးနယူးေတြကုိယ္ပဲ ဦးစားေပးေနမိေတာ့မေရးႏူိင္ေသးဘူးဗ်ာ၊၊အလုပ္ကလဲ အဲ့ဗရီးေဒး ပဲဆြဲေနရတာဗ်ာ၊ဘာက်ဴတီမွ မရွိဘူး၊၊ ဒါေပမယ့္.က်ေနာ္ဘေလာကုိယ္ လာလည္တဲ့သူငယ္ခ်င္း ေတြကုိယ္ လာလည္ရက်ဳိးနပ္ေအာင္ က်ေနာ္ဘက္က အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားေပးသြားမွာပါ၊၊က်ေနာ္ရဲ႕ဆုိဒ္ေလး အတြက္ က်ေနာ္ အိပ္ေရးပ်က္တာ ၊ပင္ပန္းတာ ရွိေပမယ့္ က်ေနာ္ဆုိဒ္ေလးကုိယ္ဝင္ၾကည္လုိ.က်ေနာ္ဘေလာမွာ ဖတ္တဲ့လူဦးေရမ်ားတာမ်ားေတြ႕ရင္ အဲ့ဒီပင္ပန္းတာအားလံုးေပ်ာက္သြားတယ္ဗ်ာ၊၊နမ္မည္ႀကီးအားေဆး ေတြျဖစ္တဲ့ ေအာ္ရာမင္ဂ်ီတုိ.၊ပရုိဗီမင္ေတာ့ ထက္အမ်ားႀကီးအစြမ္းထက္တယ္ဆုိတာေျပာၾကားရင္း က်ေနာ္စီကုိယ္ န႔တုိင္းအီးေမးလ္ပုိၿပီး သတင္းေတြပုိ.ေပးေနတဲ့ ၊ဗြီအုိေအ,RFA၊ေပၚျပဳလာဂ်ာနယ္၊ဒီမုိေဝယံ၊ကုိသစ္လြင္ စသည္သတင္းဝစ္ဆုိဒ္ မ်ားနဲ႔အတူ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ဘေလာေလးကုိယ္လာေရာက္အားေပးၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး လုိရာဆႏၵ ျပည္.ဝၾကပါေစလုိ.မေလးရွားႏူိင္ငံ၊ပူတရာဟုိက္ၿမိဳ႕မွေနၿပီး က်ေနာ္ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္း ၿပီး နိဂံုး ခ်ဳပ္အပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်၊၊ write by.. မင္းမင္းသူ              

4 comments:

  1. မင္းမင္းသူရဲ့ အေၾကာင္းေလးေတြကုိစိတ္၀င္စားစြာနဲ႔ဖတ္ခဲ႔ပါတယ္
    ပူထရာဟုိက္တက္ေတာ႔တခါမွမေရာက္ဖူးပါဘူး
    အမကဆန္းေ၀းကပါ
    ခုေတာ႔ ဆလင္ဘန္းကုိအမ်ဳိးသားအလုပ္ကိစၥနဲ႔လုိက္သြားေနရလုိ႔ဆန္းေ၀းမွာမရွိဘူးေနာ္ ၄လကုိင္းကုန္ေလာက္မွ ျပန္ေရာက္မယ္ထင္တာပဲ

    ReplyDelete
  2. ဟုတ္ကဲ့..အစ္မ....က်ေနာ္ရဲ႕ ဘေလာေလးကုိလာလည္တဲ့အတြက္ရယ္၊က်ေနာ္ရင္ဖြင့္ခ်က္ေလးကုိယ္ဖတ္သြားတဲ့အတြက္ ရယ္အမ်ားႀကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္..ေနာင္လဲလာခဲ့ပါဦးဗ်ာ...

    ReplyDelete
  3. ဟုတ္ ...
    တားတားလည္း ဖတ္သြားပါတယ္ ကိုၾကီး
    အားေပးေနပါတယ္ ခင္ဂ်ာ ...

    ReplyDelete
  4. တားတားေရ အားေပးသြားတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါပဲ...

    ReplyDelete

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif