ႏိုင္ငံျခား ပစၥည္းမ်ား လံုးဝ လက္သင့္ မခံ အားမေပးသည့္ ဂ်ပန္ ႏိုင္ငံတြင္ Apple မွ ထုတ္လုပ္သည့္ ပစၥည္းမ်ားမွာ ပထမဆံုး အႀကိမ္ အျဖစ္ အမ်ားဆံုး ေရာင္းခ်ရသည့္ စာရင္းတြင္ ပါဝင္ လာခဲ့သည္။ Apple မွာ ယခုအခါ ဂ်ပန္ဖုန္းေဈး ကြက္တြင္ ထိပ္ဆံုးမွ ရပ္တည္ေန ၿပီျဖစ္သည္။
iPhone 4S တျဖည္း ျဖည္း နာမည္ရ လာသည္ ႏွင့္အမွ် မွာယူသံုးစြဲမႈမ်ား မ်ားျပား လာခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ဖုန္းေဈးကြက္၏ 26.6 % အား စိုးမိုးထားၿပီျဖစ္သည္။ Fujitsu မွ 18.3% ႏွင့္ Sharp မွာ 15.7 % ျဖင့္ ေနာက္တြင္ျပတ္ကာက်န္ရစ္ ၏။ Apple မွာ ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္တြင္ ဂ်ပန္ေဈးကြက္သို႔ စတင္ဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့သည္။
ထိုအခ်ိန္က ကမၻာတြင္ ႏိုင္ငံ ျခားပစၥည္းမ်ား လံုးဝအားမေပး သည့္ ဂ်ပန္ ေဈးကြက္တြင္ Apple မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဟု ယူဆ ခဲ့ၾကသည္။ Apple မွာ ယခုအခါ ဂ်ပန္၏အႀကီး ဆံုး ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီႀကီး ျဖစ္သည့္ DoCoMo ႏွင့္ပူးေပါင္းႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားေန၏။
DoCoMo တြင္ အသံုးျပဳသူ ေပါင္း ၆၀ ရွိၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ဖုန္းသံုးစြဲသူဦးေရ၏ ထက္ဝက္နီး ပါးရွိသည္။ Apple မွာ လက္ရွိကာ လဂ်ပန္တြင္KDD1 ႏွင့္ Softbank တို႔တြင္သာ ရရွိႏိုင္၏။
Apple သာ DoCoMo ႏွင့္ သေဘာတူညီခ်က္ရ သြားလွ်င္ ဂ်ပန္ဖုန္းေဈးကြက္အား လံုးဝလႊမ္းမိုးသြားမည္မွာ ေသခ်ာ ၏။ မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ Apple ႏွင့္ DoCoMo တို႔ ပူးေပါင္းသြားၾက မည္ကို ေစာင့္ၾကည့္ရန္သာရွိေတာ့ သည္။ http://www.yoyarlay.com
iPhone 4S တျဖည္း ျဖည္း နာမည္ရ လာသည္ ႏွင့္အမွ် မွာယူသံုးစြဲမႈမ်ား မ်ားျပား လာခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ဖုန္းေဈးကြက္၏ 26.6 % အား စိုးမိုးထားၿပီျဖစ္သည္။ Fujitsu မွ 18.3% ႏွင့္ Sharp မွာ 15.7 % ျဖင့္ ေနာက္တြင္ျပတ္ကာက်န္ရစ္ ၏။ Apple မွာ ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္တြင္ ဂ်ပန္ေဈးကြက္သို႔ စတင္ဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့သည္။
ထိုအခ်ိန္က ကမၻာတြင္ ႏိုင္ငံ ျခားပစၥည္းမ်ား လံုးဝအားမေပး သည့္ ဂ်ပန္ ေဈးကြက္တြင္ Apple မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဟု ယူဆ ခဲ့ၾကသည္။ Apple မွာ ယခုအခါ ဂ်ပန္၏အႀကီး ဆံုး ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီႀကီး ျဖစ္သည့္ DoCoMo ႏွင့္ပူးေပါင္းႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားေန၏။
DoCoMo တြင္ အသံုးျပဳသူ ေပါင္း ၆၀ ရွိၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ဖုန္းသံုးစြဲသူဦးေရ၏ ထက္ဝက္နီး ပါးရွိသည္။ Apple မွာ လက္ရွိကာ လဂ်ပန္တြင္KDD1 ႏွင့္ Softbank တို႔တြင္သာ ရရွိႏိုင္၏။
Apple သာ DoCoMo ႏွင့္ သေဘာတူညီခ်က္ရ သြားလွ်င္ ဂ်ပန္ဖုန္းေဈးကြက္အား လံုးဝလႊမ္းမိုးသြားမည္မွာ ေသခ်ာ ၏။ မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ Apple ႏွင့္ DoCoMo တို႔ ပူးေပါင္းသြားၾက မည္ကို ေစာင့္ၾကည့္ရန္သာရွိေတာ့ သည္။ http://www.yoyarlay.com
0 comments:
Post a Comment