http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

9 Mar 2012

အိပ္မက္သားေပါက္ လူလားေျမာက္ရာ

မွ်ာ္လင့္ခ်က္ အိပ္မက္သာ တကယ္ရွိေနမယ္ဆိုရင္ ကံၾကမၼာ အလွည့္အေျပာင္းမွာ အဲဒီ ပံုရိပ္ေတြဟာ ထပ္ၾကပ္မကြာ လုိက္ပါလာတတ္တယ္ ဆိုတာကို အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ေတြ႔ ႀကံဳရပါၿပီ။ မေရရာမႈမ်ားစြာနဲ႔ မုန္တုိင္းထန္တဲ့ ရက္စြဲေတြ ေနာက္မွာေတာ့...။
20120125_02aကြၽန္ေတာ္ UCSM ကုိ ေရာက္ခဲ့တာ ၂၀၀၉ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလမွာ။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ စိတ္ကူး ပံုရိပ္ေတြထဲက UCSM က ကြၽန္ေတာ့္ အနာဂတ္ ရင္ေသြးကုိ ေမြးထုတ္ေပးမယ့္ မိခင္ေလာင္း တစ္ဦးေပါ့။ ေၾသာ္…… UCSM ဆုိတာက ျမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္း မႏၱေလးတုိင္းရဲ႕ ေတာရြာကေလး တစ္ခုျဖစ္တဲ့ ဒဟတ္ေတာရြာမွာ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသုိလ္ (University of Computer Studies, Mandalay- UCSM) ကုိ ေျပာတာပါ။
UCSM က ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ေတြ အသံုးျပဳေနၾကတဲ့ Microsoft word, Microsoft excel အစရွိတဲ့ Computer Software မ်ိဳးေတြ ေရးႏုိင္ဖုိ႔ သင္ၾကား ေပးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာေတြေပၚက Webpages ေတြကုိ ဖန္တီးႏုိင္ဖုိ႔ HTML <Hyper Text Markup Language> ေရးနည္းေတြကုိလည္း သင္ၾကားေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္က UCSM က ပညာအေမြေတြကုိ ခံယူၿပီးတဲ့အခါ Software House တစ္ခုေထာင္ၿပီး Software ေရးလုိ႔ သူေဌးလုပ္မယ္ေပါ့။
မိသားစုရဲ႕ စီးပြားေရး ၾကပ္တည္းမႈေၾကာင့္ မႏၱေလးၿမိဳ႕ႀကီးထဲမွာ အေဆာင္ငွားၿပီး မေနႏုိင္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္၊ ျပင္ပက ကြန္ပ်ဴတာ အေျခခံ သင္တန္းေတြကုိ တစ္လ (၃၀၀၀၀)က်ပ္ ေပးလုိ႔ မတက္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ္၊ Keyboard ေပၚမွာေတာင္ လက္မတင္ တတ္ေသးတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အေျခခံ ကြန္ပ်ဴတာ ပညာကုိ မသင္ေပးတဲ့ UCSM မွာ သူငယ္တန္း ကေလးကုိ (၁၀) တန္းစာ သင္ေပးေနတာနဲ႔ တူေနပါေတာ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ UCSM အေပၚမွာ ထားရွိတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ၊ UCSM ေပၚမွာ ထားရွိတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြနဲ႔အတူ ဒီအခက္အခဲေတြကုိ ေလွခါးထစ္လုပ္ၿပီး ႀကိဳးစားဖုိ႔ ကြၽန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္။
ကုိယ့္စိတ္ကူး၊ ကုိယ့္ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ကုိယ္ ေပ်ာ္လြန္းလုိ႔ UCSM ရဲ႕ ေက်ာင္းဖြင့္စ ရက္ေတြမွာ ကြၽန္ေတာ္ လမ္းေလွ်ာက္ရတာ မေမာဘူး။ စာေတြ ေအာ္ေအာ္ၿပီး က်က္ရတာကုိလည္း မပင္ပန္းဘူး။ ေန႔တုိင္း ေန႔တုိင္း ငါးေျခာက္ေၾကာ္၊ ပဲေလွာ္နဲ႔ ထမင္းစားရတာကုိလည္း ကြၽန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္။ လြယ္အိတ္ထဲမွာ ျပည့္ေနရံုမက ဆြဲျခင္းနဲ႔ပါ ထည့္ၿပီး သယ္ရတဲ့ ပံုႏွိပ္စာအုပ္ ထူထူႀကီးေတြ ကုိလည္း ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ အဲဒီစာအုပ္ ထူထူႀကီးေတြက OOP, C++, HTML, Physics, Math’s ဆုိတဲ့ ဘာသာေတြကုိ ျပဌာန္းထားတာပါ။
ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ကူးခဲ့ဖူးတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ တစ္လံုးေရွ႕မွာ ထုိင္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ပံုရိပ္က တကယ့္လက္ေတြ႔မွာေတာ့ အဲဒီစာအုပ္ႀကီးေတြထဲက စာေတြကုိ ေအာ္ေအာ္ၿပီးသာ က်က္ေနရပါေတာ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တပင္တပန္း ေအာ္က်က္ခဲ့ရတဲ့ စာေတြကလည္း စာေမးပြဲခန္းထဲက ထြက္ၿပီဆုိကတည္းက ေခါင္းထဲမွာ တစ္လံုးမွကုိ မက်န္ေတာ့ပါဘူး။ စာေမးပြဲ ေအာင္ဖုိ႔အတြက္သာ က်က္ခဲ့တဲ့ အဲဒီစာေတြဟာ စာေမးပြဲခန္းထဲမွာပဲ က်န္ရစ္ခဲ့ပါၿပီ။ Computer Screen ေပၚမွာ တင္လုိ႔ေရးခ်င္ခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ Software Program ေတြလည္း မွတ္စု စာအုပ္ထဲမွာပဲ မႈိတက္ ေနပါေတာ့တယ္။
အထင္နဲ႔အျမင္ လြဲသြားခဲ့တာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္ ရည္မွန္းခ်က္ေတြလည္း ‘ဥ’ ဘဝနဲ႔တင္ အခြဲခံလုိက္ရၿပီေပါ့။ UCSM မွာ ေက်ာင္းသား တစ္ဦး လက္ေတြ႔ ကြန္ပ်ဴတာ အသံုးျပဳခြင့္ ရတဲ့အခ်ိန္က ခုႏွစ္ရက္ တစ္ပတ္မွာ (၃)နာရီ။ ကိုယ္သံုးရမယ့္ အခ်ိန္မွာ မီးပ်က္တာနဲ႔ တုိးရင္ေတာ့ အဲဒီ (၃)နာရီလည္း သြားၿပီေပါ့။ သင္ရုိးကုန္ေအာင္ သင္ေနရတဲ့ ဆရာ၊ ဆရာမေတြကလည္း lecture ခ်ိန္မွာ မီးလာေနရင္ေတာင္ အခ်ိန္လဲၿပီး ေပးမသံုးၾကပါဘူး။ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း တကၠသုိလ္တစ္ခုမွာ လက္ေတြ႔ စမ္းသပ္မႈေတြနဲ႔ ကင္းေဝးလုိ႔ စာအုပ္ပံုထဲမွာ က်င္လည္ခဲ့ရတဲ့ UCSM ရဲ႕ ပထမႏွစ္ ေက်ာင္းသူ ဘဝက ေအာက္တုိဘာ ၂၀၁၀မွာ ၿပီးဆံုးခဲ့ရ ပါတယ္။
အသက္ (၆၅)ႏွစ္ ေက်ာ္လုိ႔ (၇၀)နား နီးေနၿပီျဖစ္တဲ့ အစုိးရ ပင္စင္စား အေဖရယ္၊ တသက္လံုး အေဖ့ကုိ မွီခုိ၊ အေဖရတဲ့ လခကုိသာ စီစစ္သံုးစြဲတတ္ၿပီး အျပင္စီးပြားေရး ေလာကမွာ လူရည္ မလည္တဲ့ အေမရယ္၊ (၅)တန္း ေအာင္လုိ႔ (၆)တန္း တက္ရမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ့ ညီမေလးရဲ႕ ပညာေရးနဲ႔ အနာဂတ္အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ေတာ့မယ္ ဆုိတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔အတူ UCSM ရဲ႕ ဒုတိယႏွစ္ ေက်ာင္းသူဘဝကုိ ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ေတာင္ မကူးေတာ့ပါဘူး။
ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္တဲ့ ျမန္မာျပည္၊ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ မိသားစု၊ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ UCSM နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ အားလံုးကုိ အတိတ္မွာ ထားခဲ့ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ အစ္ကုိရွိရာ ထုိင္းႏုိင္ငံကုိ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ ထြက္လာခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ပညာေရး လမ္းဆံုးသြားပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ေတြလည္း ေျမျမႇဳပ္ သၿဂိဳဟ္ ခံလုိက္ရၿပီေပါ့။
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ကံၾကမၼာ အလွည့္အေျပာင္း တခုက ကြၽန္ေတာ့္ကို ကံေကာင္း ေစခဲ့ပါတယ္။ ထုိင္းႏိုင္ငံကို ေရာက္ၿပီးေနာက္ ထုိင္းႏုိင္ငံ ေတာင္ပုိင္းမွာရွိတဲ့ ပညာေရးနဲ႔ ဖြ႔ံၿဖိဳး တုိးတက္ေရး ေဖာင္ေဒရွင္း (FED) က ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ “လူငယ့္သိပၸံ” ဆုိတဲ့ ေက်ာင္းေလးမွာ ကြၽန္ေတာ့္အစ္ကုိနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ ေယာင္းမတုိ႔ရဲ႕ ေက်းဇူးနဲ႔ တက္ေရာက္ ပညာသင္ၾကားခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ ဆူနာမီ မဟာဒီေရလိႈင္းေၾကာင့္ ဒုကၡအတိ ေရာက္ခဲ့ရသူ ျမန္မာႏုိင္ငံသား ေရႊ႕ေျပာင္း အလုပ္သမားမ်ားနဲ႔ ရင္ေသြးငယ္ေလးေတြရဲ႕ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ လူမႈေရးေတြအတြက္ ကူညီပံ့ပိုးေနတဲ့ လူမႈ၀န္ထမ္း အဖြဲ႔အစည္းေလးပါ။ အဲဒီ FED အဖြဲ႔အစည္းရဲ႕ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားအတြက္ အထူးသင္တန္းေက်ာင္းမွာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ေပ်ာက္ကြယ္လုနီးပါး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ အိပ္မက္ေတြ ျပန္လည္ ရုန္းၾကြလာခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အနာဂတ္ကို ျပန္လည္ရွင္သန္ ႏုိးထလာေစဖုိ႔အတြက္ လူငယ့္သိပၸံက မ်ဳိးေစ့ခ် ေပးရံုမက ပ်ဳိးႏႈတ္ ေပါင္းသင္ ေပးခဲ့ပါတယ္။
20120125_02bအသက္ (၁၈)ႏွစ္ ျပည့္ေတာ့မယ္ ကြၽန္ေတာ္ဟာ လူငယ့္သိပၸံေက်ာင္းကုိ အသက္အႀကီးဆံုး ေက်ာင္းသူအျဖစ္နဲ႔ ၂၀၁၀ ဒီဇင္ဘာလ (၁၂)ရက္ေန႔မွာ စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ လူငယ့္သိပၸံက ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြရဲ႕ အသက္ အပုိင္းအျခားဟာ (၁၃)နဲ႔ (၁၆)ႏွစ္ အတြင္းမွာ ရွိၾကၿပီး ပ်မ္းမွ် အလယ္တန္း ပညာေရး (Level) မွာ ရွိၾကပါတယ္။ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ တကၠသုိလ္ ေက်ာင္းသူ တစ္ဦးအေနနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ရွက္မိပါတယ္။
လူငယ့္သိပၸံေက်ာင္းမွာ အဂၤလိပ္စာကုိ အဂၤလိပ္လူမ်ဳိးဆရာနဲ႔ သင္ၾကားၾကရပါတယ္။ အဂၤလိပ္စာ သင္ခ်ိန္မွာ ျမန္မာလုိ လံုးဝ မေျပာရဘူးဆုိတဲ့ စည္းကမ္းထဲမွာ သူတုိ႔ေတြက ေဘာင္ဝင္ႏုိင္ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တစ္လံုးမွ နားမလည္ႏုိင္ေသးတဲ့ အဂၤလိပ္ဆရာရဲ႕ စကားေတြကုိ နားရည္ဝေအာင္ ႀကိဳးစားနားေထာင္ ေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူတုိ႔ေတြက ဆရာနဲ႔အတူ အျပန္အလွန္ စကားေျပာၿပီး ေဆြးေႏြးေနၾကတယ္။ ဆရာက ရယ္စရာ ေျပာတဲ့အခါ သူတုိ႔က နားလည္တဲ့အတြက္ ရယ္ႏုိင္ၾကေပမယ့္၊ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ေၾကာင္ၿပီး ေငးၾကည့္လို႔သာ ေနရပါတယ္။ အစပထမေတာ့ သူတုိ႔တစ္ခါ ရယ္လုိက္ၾကတုိင္း ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ထဲမွာ တစ္ခါ ငုိမိပါတယ္။ အားငယ္လုိ႔၊ ကုိယ့္ကုိကုိယ္ မေက်နပ္လုိ႔၊ အားမရလုိ႔ေပါ့ဗ်ာ။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီမ်က္ရည္ေတြက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ တြန္းအားေတြ ျဖစ္ေစခဲ့တာပါ။
အဲ… ကြန္ပ်ဴတာ နည္းပညာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း ကြၽန္ေတာ့္မွာ ‘တစ္’ က ျပန္စရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ လူငယ့္သိပၸံကုိ စေရာက္တဲ့ေန႔ကေပါ့။ ကြၽန္ေတာ့္ အတန္းထဲက ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္က ကြၽန္ေတာ့္ကုိ စာအုပ္တစ္အုပ္ လာေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ “အစ္မ…စာရုိက္ပါ” တဲ့။ ကြၽန္ေတာ့္ လက္ေတြကုိ ကီးဘုတ္ေပၚမွာ တင္ထားေပမယ့္ ငါးမိနစ္ေလာက္ေနမွ လက္တစ္ေခ်ာင္း လႈပ္ရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က စာလံုးေတြကုိ လုိက္ရွာ ေနရတာကုိး။
အနားယူဖုိ႔ စိတ္မကူးတဲ့ နာရီလက္တံေတြက တစ္ႏွစ္ ဆုိတဲ့အခ်ိန္ကုိ အလွ်င္အျမန္ ကုန္ဆံုးေစခဲ့ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ UCSM ကုိ စြန္႔ခြါခဲ့တာ အခုဆုိရင္ တစ္ႏွစ္တင္းတင္း ျပည့္ခဲ့ပါၿပီ။ လူငယ့္သိပၸံရဲ႕ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြက အင္တာနက္ ဆုိတာကုိ ထံုးလုိေမႊ၊ ေရလုိေႏွာက္ေနခ်ိန္မွာ ကြန္ပ်ဴတာ ေက်ာင္းသူႀကီး ကြၽန္ေတာ္က Website address ကို အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာရဲ႕ ဘယ္ေနရမွာ ေရးရမယ္ဆုိတာေတာင္ မသိေသးတာ၊ တေျဖာင္းေျဖာင္း ျမည္ေအာင္ စာရုိက္ႏုိင္ေနၾကတဲ့ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြ ၾကားထဲမွာ ကြၽန္ေတာ့္ ေနရာက အသံတစ္သံ ထြက္လာဖုိ႔ ခက္ခဲေနေသးတာ၊ ဆရာနဲ႔ အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြးလုိ႔ ေမးခြန္းထုတ္တတ္ ၾကတဲ့ သူတုိ႔ေတြကုိ ကြၽန္ေတာ္ ေငးလုိ႔ၾကည့္ ေနတတ္တာေတြ အားလံုးကုိ တစ္ႏွစ္ဆုိတဲ့အခ်ိန္က လုိက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစခဲ့ပါၿပီ။
အခုခ်ိန္မွာ လူငယ့္သိပၸံရဲ႕ ေက်ာင္းသူတစ္ဦးအေနနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ရပ္တည္ႏုိင္ပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ဆရာေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကုိ လက္တြဲကူညီ ေဖးမ ခဲ့ၾကတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ ေရးခ်င္ခဲ့တဲ့ Webpages ေတြကုိ ေရးႏုိင္ဖုိ႔လည္း လူငယ့္သိပၸံမွာ ကြၽန္ေတာ္ သင္ၾကားခြင့္ ရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ သင္ၾကားေနရဆဲပါ။
UCSM ဆုိတာက ျမန္မာႏုိင္ငံအစုိးရ ကုိယ္တုိင္က တရားဝင္ ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ တကၠသုိလ္ ႀကီးတစ္ခုပါ။ လူငယ့္သိပၸံဆုိတာက ထုိင္းႏုိင္ငံေရာက္ ေရႊေျပာင္းျမန္မာ အလုပ္သမားေတြ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးအတြက္ လုပ္ေပးေနတဲ့ NGO တစ္ခုရဲ႕ Project ေလး တစ္ခုပါပဲ။ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ တကၠသုိလ္ႀကီးေတြက NGO ရဲ႕ ေက်ာင္းကေလး တစ္ခုေလာက္ေတာင္ အခြင့္အေရးေတြ မရရွိႏုိင္ေတာ့ ဘူးလား။ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း တကၠသုိလ္က ဘြဲ႔ရ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသား တစ္ဦး၊ တစ္ေယာက္က NGO Project တစ္ခုက ထြက္လာတဲ့ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြ ေလာက္ေတာင္မွ လက္ေတြ႔ေလာကမွာ အသံုးမဝင္ႏုိင္ေတာ့ဘူးလား။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံက ကြၽန္ေတာ့္နည္းတူ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ပညာေရး ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ေတြကုိ ဒီလုိပဲ အရုိက္ခ်ဳိး ခံေနရေတာ့မွာလား။
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ မေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ တကၠသုိလ္ ေက်ာင္းသူဘဝအတြက္ ကြၽန္ေတာ္ UCSM ကုိ အျပစ္တင္ေနျခင္း မဟုတ္ပါ။ အသြင္မတူတဲ့ ပညာေရးစနစ္ ႏွစ္ခုရဲ႕ ကြာျခားတဲ့ ရလဒ္ေတြကုိ ႏႈိင္းယွဥ္ေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ UCSM ကုိ မ်ဳိးဆက္သစ္တုိ႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ရွင္သန္ မ်ဳိးပြားႏုိင္တဲ့၊ မ်ဳိးေစ့ ခ်မိသူတုိ႔အတြက္ လက္ေတြ႔ ေလာကမွာ ေစ်းကြက္ဝင္တဲ့ အသက္ေမြး ဝမ္းေက်ာင္းပညာ အသီးအပြင့္ေတြ ေဝေဝဆာဆာ ပြင့္လန္းႏုိင္တဲ့ ေျမဆီလႊာေကာင္းတစ္ခု ျဖစ္လာေစခ်င္တာပါ။
အခုဆုိရင္ မနက္ (၈) နာရီနဲ႔ ညေန (၃:၁၅) မွာ အသြားအျပန္ ေက်ာင္းကားစီးရတဲ့ အခ်ိန္တုိင္း ကြၽန္ေတာ္ေလ……… ကြၽန္ေတာ္ ေနခဲ့တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသုိလ္ အျပင္မွာရွိတဲ့ အေဆာင္ကေန တကၠသုိလ္ကုိ သြားရတဲ့ လမ္းကုိ ျမင္ေယာင္ ေနမိတယ္။ ၿမိဳ႕စြန္၊ နယ္စြန္မွာရွိတဲ့ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးေတြဆီကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ရင္မွာပိုက္ၿပီး က်ားကုတ္က်ားခဲ ကားတြယ္စီးလို႔ ပညာေရးခရီး ႏွင္ေနရွာတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း သတိရေနတတ္ပါတယ္။ ပူျပင္းလွတဲ့ အညာေနနဲ႔ ဖုန္လံုးႀကီးေတြ ၾကားထဲက UCSM ဝန္းက်င္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ အိပ္မက္ေတြအတြက္ ေလွ်ာက္လွမ္းခဲ့ဖူးတဲ့ ေျခလွမ္းတုိင္းကုိလည္း တမ္းတလုိ႔ လြမ္းမိပါ ေသးတယ္။
“ဖုန္ေတာထဲမွာ ခက္ခဲစြာ ရုန္းရတဲ့ ေျခလွမ္းေတြ၊ အားအင္ကုန္ခမ္း ဖုန္တတ္မြဲေျခာက္ ေနေပမယ့္……… ဖုန္ေတာထဲက ထြက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ ဥာဏ္ပညာနဲ႔အတူ ၾကည္လင္သန္႔စင္တဲ့ အနာဂတ္သစ္က အင္အားအျပည့္နဲ႔ ႀကိဳဆုိေနသင့္တယ္….. မဟုတ္ပါလား”
အမ္ဇက္ေအ 

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif