http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

14 Mar 2012

‘ေမာ္ကင္းဥဒါန္း’ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား႐ိုက္တုန္းက သိပၸံေခတ္မွာ မျဖစ္ႏိုင္တာေတြ ႀကဳံေတြ႕ခဲ့ရေၾကာင္းေျပာျပသူ လူမင္းနဲ႔ေတြ႕ဆုံျခင္း

အႏုပညာေလာကမွာ အကယ္ဒမီမွတ္တိုင္ကိုလည္း စိုက္ထူႏိုင္ခဲ့သူ၊ က်ရာဇာတ္႐ုပ္ကို ပီျပင္စြာပရိသတ္ ရင္ထဲအထိေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားျပႏိုင္တဲ့သူကေတာ့ လူမင္းပါ။ လူမင္းနဲ႔ ေတြ႕ဆုံတုန္းဇာတ္ကားေတြအေၾကာင္း၊ ဗီဒီယို ေလာကကို ႐ိုက္ခတ္ေနတဲ့ ခိုးကူးေတြ အေၾကာင္း အင္တာဗ်ဴးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
 ေမး-အစ္ကိုတို႔ ပထမအႀကိမ္ ဆလံုုမွာ႐ိုက္ ခဲ့တဲ့ဇာတ္ကားက အေၾကာင္းေၾကာင္း ေၾကာင့္ ႐ံုမတင္ျဖစ္ခဲ့ဘူးေနာ္။ အခုေတာ့ ‘ေမာ္ကင္းဥဒါန္း’ နာမည္နဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီး အျဖစ္ ဆင္ဆာခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီလို႔ ၾကားတယ္။ ဒီဇာတ္ကားႀကီးမွာ ပင္လယ္ကိုမီး႐ိႈ႕တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးလည္း အမွတ္တရေတြရွိခဲ့တယ္လို႔ အစ္ကိုေျပာဖူး တယ္။ ပရိသတ္ေရွ႕မေရာက္ခင္ ဒီဇာတ္ကားႀကီးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အစ္ကို႔မွာေျပာစရာေတြ ရွိလိမ့္မယ္ထင္တယ္။
ေျဖ-ဒီကားႀကီးက ေနာက္တစ္ႀကိမ္မဖန္တီး ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ သြား႐ိုက္ရတဲ့ေဒသေရာ၊ ပါဝင္တဲ့ဇာတ္ေကာင္ေတြ အင္အားေရာ အစ္ကိုတို႔ အင္မတန္ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ကားတစ္ကားပါ။ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ အပိတ္ခံထားရေတာ့ အစ္ကိုတို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကံေကာင္းေထာက္မစြာ ႐ံုျပန္တင္ခြင့္ ရတယ္ဆိုေတာ့ အတိုင္းမသိ ဝမ္းသာပါတယ္။ အဲဒီမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ႀကီးေတြျဖစ္တဲ့ ဦးေက်ာ္ဟိန္းတို႔၊ ဦးညြန္႔ဝင္းတို႔ရဲ႕ အားၿပဳိင္သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြ ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆလံုေဒသကို ပထမဆံုး သြား႐ိုက္တာပဲ။ ‘ပင္လယ္ထက္ကေနဝန္းနီ’ ဆိုတာကလည္း အစ္ကိုတို႔ အဲဒီတုန္းက႐ိုက္ တဲ့အနားမွာပဲ သြား႐ိုက္တာပါ။ ဒီကားႀကီးက ၇ ႏွစ္၊ ၈ ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီထင္တယ္။ ဘဝမွာ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏိုင္တဲ့ ဇာတ္ကားပဲ။ သိပၸံေခတ္ႀကီးမွာ မျဖစ္ႏိုင္တာေတြလည္း မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ အစ္ကိုတို႔ ႀကဳံခဲ့ရတာေလ။ တန္ေဆာင္မုန္း လျပည့္ေန႔မွာ အစ္ကို ပင္လယ္ကိုမီး႐ႈိ႕တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းကို ႐ိုက္ရတယ္။ အဲဒီ Night ဆင္းန္ကို ႐ိုက္မယ္၊ ႐ိုက္မယ္နဲ႔စေရာက္ ထဲကတည္းက ႐ိုက္ေနတာ လံုးဝ မ႐ိုက္ျဖစ္ဘူး၊၊ အဲဒီတန္ေဆာင္မုန္း လျပည့္ေန႔က်ေတာ့ ေနာက္ဆံုးညပဲ။ မနက္ျဖန္ဆို အကုန္ျပန္ေတာ့မွာ။ အဲဒီေတာ့ အဲဒီညမျဖစ္မေန ႐ိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ပင္လယ္ ကို မီး႐ႈိ႕တဲ့အခန္း ႐ိုက္တယ္။ အဲဒီအခန္းလည္း႐ိုက္ၿပီးေရာ ေကာင္းကင္မွာ ၾကယ္ေတြစံုေနတာကေန ခ်က္ခ်င္း အံု႔ဆိုင္းၿပီးေတာ့ မိုးႀကဳိးေတြပစ္၊ မိုးေတြရြာ၊ ၿပီးေတာ့ ထူးဆန္းမႈေတြလည္း အမ်ားႀကီးႀကဳံရတယ္။ ႐ႈတင္ႀကီးလည္း ပ်က္သြားတယ္။ ႐ႈတင္ပ်က္သြားၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာမွ ခုနကမိုးရြာေနတဲ့ ေကာင္းကင္ကို သတိထားၿပီးျပန္ ၾကည့္ေတာ့ ခုနက သူမဟုတ္သလိုဘဲ တိမ္ေတြကင္းစင္လို႔ ေကာင္းကင္မွာရွိသမွ် ၾကယ္ေတြထြက္ၿပီး လင္းလက္ေနတာ။ အဲဒါမ်ဳိးေတြ ႀကဳံရတယ္။ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ဟာေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ဖလင္နဲ႔႐ိုက္ခဲ့တာ။ အစ္ကို႔ေရွ႕ပိုင္း အ႐ုပ္ေတြအကုန္ထင္ၿပီး အစ္ကိုမီးတုတ္ဆြဲၿပီး ပင္လယ္ထဲ ဆင္းတဲ့အ႐ုပ္ေတြက ဖလင္ေပၚမွာ လံုးဝထင္မလာဘူး။ အဲဒီလို ထူးျခားမႈေတြက ေတာ္ေတာ္ထူးဆန္းပါတယ္။ အဲဒီအခန္းက ဖလင္ေပၚမွာအ႐ုပ္ မထင္ေပမယ့္ ေဘးတြဲ႐ိုက္တဲ့ ဗီဒီယိုေပၚမွာေတာ့ အ႐ုပ္ပါလာတယ္။ အဲဒီေတာ့ မီး႐ႈိတဲ့ အခန္းႀကီးကို တစ္ခုခုအမွားအယြင္း ရွိတယ္ထင္လို႔ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာေတြဘာေတြ တိုင္ပင္ၿပီး အဲဒီအခန္းကို ျပသင့္သေလာက္ပဲ ျပလိုက္တာေပါ့ေနာ္။ သိပ္ၿပီး ဂဃနဏမျပေတာ့ဘူး။ အကယ္ဒမီ  ရေကာင္းေစဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတာ့ လံုးဝ မရွိပါဘူး။ တစ္ခုပဲ။ အဲဒီမွာ ေနနဲ႔ေရၾကား တအားအပင္ပန္းခံၿပီး ႐ိုက္ထားတဲ့ကား ျဖစ္ တဲ့အတြက္ ပရိသတ္ေရွ႕ကို ထုိက္ထိုက္တန္တန္ ခ်ျပခ်င္တာေလး တစ္ခုပါပဲ။
ေမး-အႏုပညာေလာကရဲ႕အႀကီးမားဆံုးဂယက္ တစ္ခုျဖစ္တဲ့ ခိုးကူးကိစၥကို ေမးခ်င္ပါတယ္။ ၂ဝ၁၂ အကယ္ဒမီေပးပြဲမွာ ကိုေဝဠဳေက်ာ္ က ေက်းဇူးတင္စကားေျပာေတာ့ ခိုးကူး ကိစၥကို အေလးေပးေျပာသြားတယ္။ အဲဒါ ရဲ႕ေနာက္ဆက္တြဲအက်ဳိး ရလဒ္လို႔ပဲ ေျပာရမလားပဲ။ အခုဆိုရင္ ခိုးကူးေတြကို အမ်ားႀကီးၾကပ္မတ္ လာတာေတြ႕ရ တယ္။  ဒီလို ခိုးကူးေတြကို အရင္ကထက္ တင္းက်ပ္တာက ဘယ္လိုအက်ဳိး သက္ေရာက္မႈေတြ ရွိေစလဲဆိုတာကို အစ္ကို႔ရဲ႕အျမင္ကိုလည္း သိခ်င္ပါတယ္။    
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္၊၊http://popularmyanmar.com/mpaper/archives/38912

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif