လူတိုင္းမွာ အနာဂတ္ အိပ္မက္ကိုယ္စီ ရွိၾကပါတယ္။ အဲဒီ အနာဂတ္ အိပ္မက္ေတြကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏုိင္မယ့္ အခြင့္အေရးေတြ ရဦးမွပါ။
တခ်ဳိ႕ေတြကေတာ့ အနာဂတ္ အိပ္မက္ေတြကို အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာနဲ႔ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္သလုိ အခက္အခဲေတြၾကားကေန အေကာင္ အထည္ ေဖာ္ရတဲ့ သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ေဖြးေဖြးဆိုတဲ့ အႏုပညာရွင္ကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ အႏုပညာကို ၀ါသနာ ပါတာေၾကာင့္ မိဘေတြရဲ႕ ပံ့ပိုးမႈနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေဖြးေဖြးက ပရိသတ္ေတြရဲ႕ရင္ထဲ၊ အျမင္အာ႐ံုထဲမွာ စြဲထင္ေနၿပီးသား သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္ပါ။ ေဖြးေဖြးရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈ၊ မိတ္ကပ္ ျပင္ဆင္မႈေတြကလည္း ထူးျခားမႈ ရွိတာေၾကာင့္ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ သတိထားမႈ ပိုၿပီးခံရတာျဖစ္ပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ အာ႐ံု စူးစုိက္မႈ ခံေနရတဲ့ ေဖြးေဖြးကို ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း မ်က္ႏွာဖံုး ႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္းမ်က္ႏွာ ဖံုးရွင္အျဖစ္ ေဖြးေဖြးကို တစ္ခါမွ ဓာတ္ပံု မ႐ိုက္ျဖစ္ေသးပါဘူး။ ဒါ ပထမဆံုး အႀကိမ္ပါ။ သႀကၤန္နား နီးတဲ့ကာလ ျဖစ္သလုိ ေရွ႕ပိုင္းမွာ မ်က္စိနာတဲ့ အရွိန္နဲ႔ ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးေရးေတြ နားထားတဲ့ ေဖြးေဖြးက အခုရက္ပိုင္းမွာ ဇာတ္ကား႐ိုက္ေတြ ဆက္ေနပါတယ္။ ေန႔ည ႐ိုက္ကူးေရးေတြ ဆက္ေနတာေၾကာင့္ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးမႈကို ႐ႈတင္ မရွိတဲ့ ညပိုင္းမွာပဲ စီစဥ္ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး) ႐ိုက္ကူးေနတဲ့ အျပင္က အတၱ၊ အတြင္းကအခ်စ္ ဇာတ္ကားမွာ အိမ္ေဖာ္မေလး တစ္ေယာက္ပံုစံ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတာေၾကာင့္ ဆံပင္ကို အနက္ေရာင္ ေဆးမ်ား မႈတ္ထားပါတယ္။ အနက္ေရာင္ေတြကို ေခါင္းေလွ်ာ္ ေဆးၿပီးမွ ႐ိုက္ရတာေၾကာင့္ ရွစ္နာရီခြဲေက်ာ္ ကုိးနာရီေလာက္မွ စၿပီး ႐ိုက္ျဖစ္ၾကတာပါ။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လွ်ပ္စစ္မီး ျပတ္ေတာက္မႈ ညခ်မ္းမွာ အျပင္ ထြက္႐ိုက္ဖုိ႔လည္း မျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ စတူဒီယိုထဲမွာပဲ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ မိတ္ကပ္ ျပင္ဆင္မႈ၊ ဆံပင္ ျပင္ဆင္မႈေတြကို ကုိယ္တုိင္ ျပင္ဆင္ရတာ စိတ္၀င္စားတဲ့ ေဖြးေဖြးက ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးမႈ အတြက္ ကိုယ္တုိင္ ျပင္ဆင္တာပါ။ အင္တာနက္ အသံုးျပဳမႈေတြ မ်ားၿပီး လုိခ်င္တာေတြ၊ ရွာခ်င္တာေတြကို အင္တာနက္ကေန ရွာေဖြသင္ ယူႏုိင္တာေၾကာင့္ မိတ္ကပ္ ပညာကိုလည္း ေဖြးေဖြးက အင္တာနက္ကေန ေလ့လာ ျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ငွက္ေတာင္ပံပံုကို ေျခေထာက္မွာ တက္တူး ထုိးထားတဲ့ ေဖြးေဖြးက အခု အခ်ိန္မွာ ငွက္ျဖစ္ခ်င္တယ္လုိ႔ ဆုိပါေသးတယ္။
၂၀၁၂ ဧၿပီလေနာက္ ပိုင္းမွာ ဗီဒီယို၊ ဒီဗီဒီဇာတ္ကားေတြ ဆက္တုိက္႐ိုက္ကူးဖို႔ စီစဥ္ထားတဲ့ ေဖြး ေဖြးက ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီး နဲ႔ ဒီဗီဒီ တစ္ကား႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ထားပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီးက ဗီဒီ ယို၊ ဒီဗီဒီအေနနဲ႔ အခုမွ စၿပီး ႐ိုက္ျဖစ္ေနတာပါ။
ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္းမ်က္ႏွာ ဖံုးရွင္အျဖစ္ ေဖြးေဖြးကို တစ္ခါမွ ဓာတ္ပံု မ႐ိုက္ျဖစ္ေသးပါဘူး။ ဒါ ပထမဆံုး အႀကိမ္ပါ။ သႀကၤန္နား နီးတဲ့ကာလ ျဖစ္သလုိ ေရွ႕ပိုင္းမွာ မ်က္စိနာတဲ့ အရွိန္နဲ႔ ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးေရးေတြ နားထားတဲ့ ေဖြးေဖြးက အခုရက္ပိုင္းမွာ ဇာတ္ကား႐ိုက္ေတြ ဆက္ေနပါတယ္။ ေန႔ည ႐ိုက္ကူးေရးေတြ ဆက္ေနတာေၾကာင့္ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးမႈကို ႐ႈတင္ မရွိတဲ့ ညပိုင္းမွာပဲ စီစဥ္ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး) ႐ိုက္ကူးေနတဲ့ အျပင္က အတၱ၊ အတြင္းကအခ်စ္ ဇာတ္ကားမွာ အိမ္ေဖာ္မေလး တစ္ေယာက္ပံုစံ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနတာေၾကာင့္ ဆံပင္ကို အနက္ေရာင္ ေဆးမ်ား မႈတ္ထားပါတယ္။ အနက္ေရာင္ေတြကို ေခါင္းေလွ်ာ္ ေဆးၿပီးမွ ႐ိုက္ရတာေၾကာင့္ ရွစ္နာရီခြဲေက်ာ္ ကုိးနာရီေလာက္မွ စၿပီး ႐ိုက္ျဖစ္ၾကတာပါ။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လွ်ပ္စစ္မီး ျပတ္ေတာက္မႈ ညခ်မ္းမွာ အျပင္ ထြက္႐ိုက္ဖုိ႔လည္း မျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ စတူဒီယိုထဲမွာပဲ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ မိတ္ကပ္ ျပင္ဆင္မႈ၊ ဆံပင္ ျပင္ဆင္မႈေတြကို ကုိယ္တုိင္ ျပင္ဆင္ရတာ စိတ္၀င္စားတဲ့ ေဖြးေဖြးက ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးမႈ အတြက္ ကိုယ္တုိင္ ျပင္ဆင္တာပါ။ အင္တာနက္ အသံုးျပဳမႈေတြ မ်ားၿပီး လုိခ်င္တာေတြ၊ ရွာခ်င္တာေတြကို အင္တာနက္ကေန ရွာေဖြသင္ ယူႏုိင္တာေၾကာင့္ မိတ္ကပ္ ပညာကိုလည္း ေဖြးေဖြးက အင္တာနက္ကေန ေလ့လာ ျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ငွက္ေတာင္ပံပံုကို ေျခေထာက္မွာ တက္တူး ထုိးထားတဲ့ ေဖြးေဖြးက အခု အခ်ိန္မွာ ငွက္ျဖစ္ခ်င္တယ္လုိ႔ ဆုိပါေသးတယ္။
၂၀၁၂ ဧၿပီလေနာက္ ပိုင္းမွာ ဗီဒီယို၊ ဒီဗီဒီဇာတ္ကားေတြ ဆက္တုိက္႐ိုက္ကူးဖို႔ စီစဥ္ထားတဲ့ ေဖြး ေဖြးက ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီး နဲ႔ ဒီဗီဒီ တစ္ကား႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ထားပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီးက ဗီဒီ ယို၊ ဒီဗီဒီအေနနဲ႔ အခုမွ စၿပီး ႐ိုက္ျဖစ္ေနတာပါ။
ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီးနဲ႔ ေရွ႕မွာ ဒီဗီဒီတစ္ကား႐ိုက္ထားၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ဇာတ္ကား အေနနဲ႔ တစ္ခါမွ မ႐ိုက္ဖူးတဲ့ သူနဲ႔ ႐ိုက္ဖို႔ ဘယ္လုိ စဥ္းစားေရြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့တာလဲ။
သူ႐ိုက္တာေလးေတြက ဘုိဆန္ဆန္ေလးေတြနဲ႔ မုိက္တယ္။ MTV ႐ိုက္ဖူးတာေတြ ရွိတယ္ေလ။ ဘုိမ ဆုိတဲ့ ကားကိုလည္း ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီး နဲ႔႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ထားတာပဲ။ သူ ႐ိုက္တာေတြက ေဖြးေဖြးတုိ႔ ျမင္ ဖူးေနက်မ်ဳိးေတြလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေဖြးေဖြးနဲ႔ဆုိရင္ စိတ္ခ်င္းတုိက္ဆိုင္တာေတြမ်ားတယ္။ ဒီအခန္းမွာ ဒီလိုလုပ္လုိက္မယ္ ဆုိရင္ သူက လုပ္လုိ႔ေျပာတယ္။ MTVေတြ ဘာေတြ ႐ိုက္တယ္ဆိုလည္း ေခါင္းတံုးဆံပင္ ေပါက္နဲ႔ ႐ိုက္လည္းရတယ္။ Unuseal ျဖစ္တဲ့ဟာမ်ဳိးေတြကို သူက ႀကိဳက္တာမ်ားတယ္။ အမူအရာဆိုလည္း အျပင္မွာ လုပ္တဲ့ အတိုင္းလို ပါးပါးေလးေတြပဲ လုပ္ခိုင္းတယ္။
လူငယ္ အခ်င္းခ်င္း ဆုိေတာ့ ညိႇႏႈိင္းရတာ ပိုၿပီး လြတ္လပ္မႈ ရွိလား။ လူႀကီး ဒါ႐ိုက္တာေတြနဲ႔ ညိႇႏႈိင္းရ တာေရာ ဘယ္ေလာက္ထိ လြတ္လပ္မႈ ရွိလဲ။
ေဖြးေဖြးကေတာ့ အႏုပညာသမား အားလံုး ညိႇႏႈိင္းလို႔ ရတဲ့သူေတြခ်ည္းပဲ ေတြ႕ဖူးတယ္။ အကုန္လံုးနဲ႔ အဆင္ ေျပပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Taste တစ္မ်ဳိးစီေပါ့။
ကိုယ္ပိုင္ Create လုပ္ရတဲ့အပုိင္း ဘယ္ေလာက္ထိ ရမွ ပိုၿပီး လုပ္ခ်င္တာမ်ဳိး ရွိလဲ။
အဲဒါမ်ဳိးက်ေတာ့ သမား႐ုိးက် ဇာတ္လမ္းေတြ ဆုိရင္ သိပ္ၿပီးမ႐ိုက္ခ်င္ဘူး။ အခ်ိန္ကုန္ ေပးရတာ အခ်င္းခ်င္း အတူတူေပါ့ေနာ္။ အဲဒီ ေလာဘ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္။ ဇာတ္လမ္းတစ္ခု အေနနဲ႔ ဇာတ္ေကာင္ သီးသန္႔ ရွိတယ္ဆို တာမ်ဳိးဆိုရင္ မိတ္ကပ္၊ ဆံပင္၊ အ၀တ္အစားေတြကိုသီးသန္႔ ျပင္ဆင္လို႔ရတယ္။ ဥပမာ- စိတ္ေပ်ာ့တယ္။ အူေၾကာင္ၾကား၊ ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္ တတ္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိးဆိုရင္ တစ္မ်ဳိးေပါ့။ ေဖြးေဖြးက Character ႐ူးတယ္။ ေဖြးေဖြးက ထူးထူးျခားျခား ပံုစံေလးေတြ လုပ္ခ်င္ ေပမဲ့ ျမန္မာျပည္ရဲ႕႐ိုက္ကူးမႈ အေနအထား အရ အခ်ိန္ၾကာလာရင္ ႐ိုက္ကူးမႈေတြက ထပ္လာတာ မ်ားတယ္။
ေဖြးေဖြးတို႔က လုပ္လာတာ မၾကာေသးေတာ့ တစ္ခု ၿပီးတစ္ခု အသစ္ေတြ လုပ္ရသလို ျဖစ္ေနေသးေတာ့ တက္ႂကြေနေသးတယ္။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဇာတ္လမ္းေတြထပ္လာၿပီး ကိုယ္လုပ္ဖူးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္က ေလးငါးခါေလာက္ဆုိရင္ ဘယ္သူမဆုိ ၿငီးေငြ႕တာ၊ ႐ိုးသြားတာေတြ ျဖစ္သြားမွာပဲ။ ေဖြးေဖြးလည္း တစ္ေန႔က်ရင္ မျဖစ္ဘူးလို႔ ေျပာလို႔မရဘူး။ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္တူတယ္ဆုိရင္ေတာင္ ဘာေလးေတြမထပ္ေအာင္လုပ္မလဲဆုိၿပီး စဥ္းစားရမွာပဲ။
ေဖြးေဖြး ဇာတ္ကား ႐ိုက္ေနတဲ့အခါ ျမင္ရတာက အဲဒီ ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ပံုစံ၊ စိတ္အတိုင္း သြင္းၿပီး အျပင္မွာ ေနေနတာ ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒါက ဘာျဖစ္လို႔လဲ။
အဲဒါက လက္ဦး ဆရာနဲ႔ ဆုိင္မယ္ထင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ခံယူခ်က္ေပါ့ေနာ္။ ပထမဆံုးဆံုတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေဇာ္ေဇာ္၊ သမုဒယ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား ႐ိုက္တဲ့သူ။ အုိက္တင္ပိုင္းမွာ ဆိုရင္ သူနဲ႔ပထမ ဆံုး ဆံုဖူးတာေပါ့။ သူက မ်က္ႏွာ အမူအရာထက္ စိတ္ကုိ အဓိက သင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကို၀ုိင္းေပါ့။ ကို၀ုိင္းက Character ကို အရမ္း႐ူး ေအာင္ သင္ေပးတယ္။ ဒီကား ႐ိုက္ေနလုိ႔ ဒီကားကို ပီျပင္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ အျပင္ မွာလည္း အဲဒီလုိ ေနလိုက္၊ အထဲမွာလည္း အဲဒီလိုေနလိုက္၊ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး လုပ္တာထက္စာရင္ အရမ္း Serious ႀကီးလုပ္တဲ့ဟာက ပိုၿပီး အရာ ထင္မယ္လို႔ ထင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးမ်ဳိးမင္းေပါ့ေနာ္။ ေတြ႕ဖူးသမွ် ဒါ႐ိုက္တာေတြက ေဖြးေဖြးကို သင္ေပးၾကပါတယ္။
သူ႐ိုက္တာေလးေတြက ဘုိဆန္ဆန္ေလးေတြနဲ႔ မုိက္တယ္။ MTV ႐ိုက္ဖူးတာေတြ ရွိတယ္ေလ။ ဘုိမ ဆုိတဲ့ ကားကိုလည္း ဒါ႐ိုက္တာ ဏႀကီး နဲ႔႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ထားတာပဲ။ သူ ႐ိုက္တာေတြက ေဖြးေဖြးတုိ႔ ျမင္ ဖူးေနက်မ်ဳိးေတြလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေဖြးေဖြးနဲ႔ဆုိရင္ စိတ္ခ်င္းတုိက္ဆိုင္တာေတြမ်ားတယ္။ ဒီအခန္းမွာ ဒီလိုလုပ္လုိက္မယ္ ဆုိရင္ သူက လုပ္လုိ႔ေျပာတယ္။ MTVေတြ ဘာေတြ ႐ိုက္တယ္ဆိုလည္း ေခါင္းတံုးဆံပင္ ေပါက္နဲ႔ ႐ိုက္လည္းရတယ္။ Unuseal ျဖစ္တဲ့ဟာမ်ဳိးေတြကို သူက ႀကိဳက္တာမ်ားတယ္။ အမူအရာဆိုလည္း အျပင္မွာ လုပ္တဲ့ အတိုင္းလို ပါးပါးေလးေတြပဲ လုပ္ခိုင္းတယ္။
လူငယ္ အခ်င္းခ်င္း ဆုိေတာ့ ညိႇႏႈိင္းရတာ ပိုၿပီး လြတ္လပ္မႈ ရွိလား။ လူႀကီး ဒါ႐ိုက္တာေတြနဲ႔ ညိႇႏႈိင္းရ တာေရာ ဘယ္ေလာက္ထိ လြတ္လပ္မႈ ရွိလဲ။
ေဖြးေဖြးကေတာ့ အႏုပညာသမား အားလံုး ညိႇႏႈိင္းလို႔ ရတဲ့သူေတြခ်ည္းပဲ ေတြ႕ဖူးတယ္။ အကုန္လံုးနဲ႔ အဆင္ ေျပပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Taste တစ္မ်ဳိးစီေပါ့။
ကိုယ္ပိုင္ Create လုပ္ရတဲ့အပုိင္း ဘယ္ေလာက္ထိ ရမွ ပိုၿပီး လုပ္ခ်င္တာမ်ဳိး ရွိလဲ။
အဲဒါမ်ဳိးက်ေတာ့ သမား႐ုိးက် ဇာတ္လမ္းေတြ ဆုိရင္ သိပ္ၿပီးမ႐ိုက္ခ်င္ဘူး။ အခ်ိန္ကုန္ ေပးရတာ အခ်င္းခ်င္း အတူတူေပါ့ေနာ္။ အဲဒီ ေလာဘ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္။ ဇာတ္လမ္းတစ္ခု အေနနဲ႔ ဇာတ္ေကာင္ သီးသန္႔ ရွိတယ္ဆို တာမ်ဳိးဆိုရင္ မိတ္ကပ္၊ ဆံပင္၊ အ၀တ္အစားေတြကိုသီးသန္႔ ျပင္ဆင္လို႔ရတယ္။ ဥပမာ- စိတ္ေပ်ာ့တယ္။ အူေၾကာင္ၾကား၊ ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္ တတ္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိးဆိုရင္ တစ္မ်ဳိးေပါ့။ ေဖြးေဖြးက Character ႐ူးတယ္။ ေဖြးေဖြးက ထူးထူးျခားျခား ပံုစံေလးေတြ လုပ္ခ်င္ ေပမဲ့ ျမန္မာျပည္ရဲ႕႐ိုက္ကူးမႈ အေနအထား အရ အခ်ိန္ၾကာလာရင္ ႐ိုက္ကူးမႈေတြက ထပ္လာတာ မ်ားတယ္။
ေဖြးေဖြးတို႔က လုပ္လာတာ မၾကာေသးေတာ့ တစ္ခု ၿပီးတစ္ခု အသစ္ေတြ လုပ္ရသလို ျဖစ္ေနေသးေတာ့ တက္ႂကြေနေသးတယ္။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဇာတ္လမ္းေတြထပ္လာၿပီး ကိုယ္လုပ္ဖူးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္က ေလးငါးခါေလာက္ဆုိရင္ ဘယ္သူမဆုိ ၿငီးေငြ႕တာ၊ ႐ိုးသြားတာေတြ ျဖစ္သြားမွာပဲ။ ေဖြးေဖြးလည္း တစ္ေန႔က်ရင္ မျဖစ္ဘူးလို႔ ေျပာလို႔မရဘူး။ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္တူတယ္ဆုိရင္ေတာင္ ဘာေလးေတြမထပ္ေအာင္လုပ္မလဲဆုိၿပီး စဥ္းစားရမွာပဲ။
ေဖြးေဖြး ဇာတ္ကား ႐ိုက္ေနတဲ့အခါ ျမင္ရတာက အဲဒီ ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ပံုစံ၊ စိတ္အတိုင္း သြင္းၿပီး အျပင္မွာ ေနေနတာ ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒါက ဘာျဖစ္လို႔လဲ။
အဲဒါက လက္ဦး ဆရာနဲ႔ ဆုိင္မယ္ထင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ခံယူခ်က္ေပါ့ေနာ္။ ပထမဆံုးဆံုတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေဇာ္ေဇာ္၊ သမုဒယ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား ႐ိုက္တဲ့သူ။ အုိက္တင္ပိုင္းမွာ ဆိုရင္ သူနဲ႔ပထမ ဆံုး ဆံုဖူးတာေပါ့။ သူက မ်က္ႏွာ အမူအရာထက္ စိတ္ကုိ အဓိက သင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကို၀ုိင္းေပါ့။ ကို၀ုိင္းက Character ကို အရမ္း႐ူး ေအာင္ သင္ေပးတယ္။ ဒီကား ႐ိုက္ေနလုိ႔ ဒီကားကို ပီျပင္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ အျပင္ မွာလည္း အဲဒီလုိ ေနလိုက္၊ အထဲမွာလည္း အဲဒီလိုေနလိုက္၊ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး လုပ္တာထက္စာရင္ အရမ္း Serious ႀကီးလုပ္တဲ့ဟာက ပိုၿပီး အရာ ထင္မယ္လို႔ ထင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးမ်ဳိးမင္းေပါ့ေနာ္။ ေတြ႕ဖူးသမွ် ဒါ႐ိုက္တာေတြက ေဖြးေဖြးကို သင္ေပးၾကပါတယ္။
ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕စိတ္ကုိပဲ အျမဲထည့္ ထားေတာ့ အျပင္မွာ ေဖြးေဖြး ရဲ႕စိတ္က Relax ဘယ္ေလာက္ထိ ျဖစ္ေနမလဲ။
Relax လုံး၀ မျဖစ္သေလာက္ပဲ။ နည္းနည္း ၾကာလာေတာ့ အခုဆုိ Stress အရမ္းမ်ားတဲ့ ေန႔ေတြလည္း ရွိ တယ္။ ကိုယ္ပိုင္ဘ၀မွာ ကိုယ္ဘာခံစားေနရလဲ ဆိုတာ တစ္ခါတေလ ေမ့သြားတာမ်ဳိး ရွိတယ္။ တစ္ခါတေလ ည အိပ္ခါနီး သန္းေခါင္ေလာက္ မွ ငါအျပင္မွာ ဘယ္လုိ ခံစား ေနရလဲ၊ ငါဘာျဖစ္ေနလဲ၊ တစ္ေယာက္ေယာက္က ကုိယ့္ကို စိတ္ဆုိးစရာ စကားေျပာ လုိက္ရင္ေတာင္ တစ္ခါတေလ အလုပ္လုပ္ေနရင္ စိတ္ဆုိးဖို႔ ေမ့ေနတယ္။ ညက်မွ ျပန္စဥ္းစားတယ္။ ဟာ ငါစိတ္ဆုိးရမယ့္ စကားပဲ။ ငါ စိတ္ဆုိးရမယ္ ဆုိၿပီး ျဖစ္ တယ္။ ကိုယ့္စိတ္ကို သတိထားတာေတြ နည္းလာတယ္။ လူဆုိတာ အိမ္တြင္းေရး ျပႆနာ လူမႈေရး ျပႆနာ ေတြရွိၾကတာပဲ။ အဲဒီ ျပႆနာေတြျဖစ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြဆိုရင္လည္း ျပန္ၿပီး Recover လုပ္မယ့္အခ်ိန္ အရမ္းနည္းတယ္။ အလုပ္ေတြက တစ္ခုၿပီး တစ္ခု ဆက္ေနေတာ့ ကုိယ့္ခံစားခ်က္ တကယ့္အစစ္ကို ဦးစားမေပး ရတဲ့အခ်ိန္ေတြ မ်ားလာတာေပါ့။
အဲဒီလို ပံုစံ မ်ားလာေတာ့ ပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ သဟဇာတ ျဖစ္ႏုိင္ေသးရဲ႕လား။
အဲဒါက ေဖြးေဖြး စိတ္ပူေနတဲ့ အရာပါ။ သတိေတာ့ အမ်ားႀကီးထားတယ္။ လူတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ေနရင္ေတာင္မွ မျမင္ဘူး။ သူက ကုိယ့္ကို စကားေျပာေနရင္ေတာင္ ေခါင္းေတာ့ညိတ္လုိက္တယ္။ သူ ဘာေျပာသြားလဲ မသိလုိက္ဘူး။ အိမ္မွာဆုိ ေဖြးေဖြးကို လႈပ္ခါၿပီးမွ ေျပာလို႔။ စိတ္နဲ႔ လူနဲ႔ မကပ္ဘူး။ စဥ္းစားေနတာ မ်ားတယ္ေလ။ ႏုိင္ငံျခားမွာလို တစ္ႏွစ္လံုးမွ တစ္ကားတုိ႔ ဘာတုိ႔ အခ်ိန္ယူၿပီး ႐ိုက္တာ မရွိဘူး။ တစ္လကို ႏွစ္ကား၊ သံုးကားဆက္ေနေတာ့ တစ္ကားနဲ႔ တစ္ကား တာ၀န္ ႀကီးတယ္ေလ။ အမွားနည္းေအာင္လို႔ အခ်ိန္ျပည့္ဆုိသလုိ စဥ္းစားေနရတယ္။
ပရိသတ္ရဲ႕ အားေပးမႈ မရမွာ၊ မေအာင္ျမင္မွာစိုးလို႔ လုပ္ရင္းကေန အဲဒီလုိ ျဖစ္သြားတာလား။
အဲဒီလုိမ်ဳိးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ေအာင္ျမင္တာကို အစကတည္းက မေတြးဘူး။ ကိုယ္အရမ္း ၀ါသနာ ပါတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္တယ္။ တတ္ႏိုင္သေရြ႕၊ အားရိွေနသေရြ႕၊ ကုိယ္အသက္ ရိွေနသေရြ႕ လုပ္သြားမယ္ ဆုိတဲ့ စိတ္နဲ႔ လုပ္ျဖစ္တာ။ ဒီေန႔အထိ ကုိယ္ႀကိဳက္တာေတြပဲ လုပ္ေနတာ မ်ားတယ္။
ေဖြးေဖြးရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္ဆံုး ျဖတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ထိ လုပ္ႏုိင္ေနၿပီလဲ။
အလုပ္ကိစၥဆုိရင္ အိမ္က ဘာမွ ၀င္မပါၾကပါဘူး။ အရင္တုန္းကေတာ့ အၾကံေပးတာေတြရိွေပမဲ့ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ေမေမတုိ႔လည္း စားေသာက္ဆုိင္ဖြင့္ ဘာညာဆုိေတာ့ နည္းနည္းအေနေ၀းသြားၾကတယ္။ ကား႐ုိက္သြား၊ ျပန္လာရင္ ပင္ပန္းၿပီး အိပ္၊ ေမေမတုိ႔ကလည္း ဆုိင္ကို မိုးခ်ဳပ္မွသိမ္းေတာ့ သိပ္မေတြ႕ျဖစ္တာ မ်ားတယ္။ တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ေတာ့ အခ်ိန္ေပးၿပီး စကားေျပာျဖစ္ တယ္။ သမီး အေနအထုိင္ မတတ္တာ၊ အျမင္မေတာ္တာေတြ ဘာေတြျဖစ္ေနၿပီလဲ။ ေျပာပါဦးဆုိၿပီး သြားသြားေမးရတယ္။ တစ္ခါတေလ ကိုယ့္ဘာသာ မျမင္တာေတြရိွတယ္ေလ။ ကုိယ့္ သာသာေတာ့ အျမဲသတိထား ေနတာပဲ။ တစ္ခါတေလ အရမ္း Stress အရမ္းမ်ားၿပီး အျမဲေဒါသေတြျဖစ္ေနတယ္။ အကုန္လံုးကို လုိက္ၿပီး ေအာ္ခ်င္ေနတာ။ နည္းနည္းစိတ္ကို ေလွ်ာ့ဦးဆုိၿပီး ေမေမက ေျပာတယ္။ အဲဒါဆုိ စိတ္ကုိ ျပန္ေလွ်ာ့တယ္။
အႏုပညာ အလုပ္လုပ္မွ အဲဒီလုိ စိတ္ေတြ ျဖစ္တာေပါ့။
ဟုတ္တယ္။ အရင္တုန္းကဆိုရင္ ေဖြးေဖြး ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကဆို လံုး၀လည္း သည္းမခံ တတ္ဘူး။ တစ္ခါတေလ အလုပ္မွာ သည္းခံရတာေတြလည္း ရိွတယ္။ စိတ္ႏွစ္ၿပီး လုပ္ရတာေတြလည္း ရိွ တယ္။ စိတ္ခ်မ္းသာၿပီး လုပ္ရတာေတြလည္း ရိွတယ္။ စိတ္အလုိမလိုက္ႏုိင္ေတာ့ဘူးေပါ့။ လူတစ္ေယာက္ကို ဒီစကား ေျပာခ်င္တယ္ဆုိ ေျပာသင့္လား၊ မေျပာသင့္လား စဥ္းစားရတယ္။ ငယ္ငယ္တုန္းကဆုိရင္ ေျပာခ်င္တာ ေျပာတယ္။ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္တယ္။ ၿပီးရင္ အရမ္း ေပ်ာ္တတ္တယ္။ စကား မေျပာခ်င္ရင္ မေျပာဘူး။ ေျပာခ်င္ရင္ ေျပာတယ္။ အခု က်ေတာ့ ကိုယ္႐ိုေသရမယ့္ လူေတြက အမ်ားႀကီး ရိွတယ္ေလ။ ဒီေလာကထဲမွာ ကိုယ္က အငယ္လုိျဖစ္ေနေတာ့ အကုန္လံုးကို ႏွိမ့္ခ်ၿပီး ဆက္ဆံရတယ္။
အႏုပညာ ေလာကမွာ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းလံုး စံုရပ္ၿပီး ခိုင္ခိုင္မာမာ ရပ္တည္ ေနႏုိင္ၿပီလုိ႔ ထင္လား။ တစ္ေခ်ာင္းတည္းနဲ႔ပဲ ရပ္တည္ ေနရေသးတယ္လုိ႔ ထင္လား။ ဘယ္လိုထင္လဲ။
အႏုပညာ ေလာကမွာ တင္မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္ေလာကမွာမဆို ဘယ္ေျခေထာက္နဲ႔ပဲ ဘယ္လုိ ရပ္ႏုိင္ရပ္ႏိုင္ အေျခခုိင္ေအာင္ေတာ့ အျမဲႀကိဳးစား ေနရမယ္ ထင္တယ္။ ငါေတာ့ ခုိင္သြားၿပီ။ သံုးလ ေလာက္ ဘာမွ မလုပ္ဘဲ ေနလိုက္ဦးမယ္ ဆုိၿပီး ေနလို႔ မရဘူး။ အျမဲတမ္း အခ်ိန္နဲ႔ အမွ် ကုိယ့္ရဲ႕ အရည္အေသြးကို ထိန္းသိမ္း ေနရမွာေပါ့။
ေဖြးေဖြး လက္ရိွ ရေနတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈကို ဘယ္အတုိင္းအတာထိ ေက်နပ္ ေနႏုိင္ၿပီလဲ။
အေက်နပ္ႀကီးေတာ့လည္း မဟုတ္ေသးဘူး။ ကုိယ္လုပ္ခ်င္တဲ့ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီး ရိွေသးတယ္။
Relax လုံး၀ မျဖစ္သေလာက္ပဲ။ နည္းနည္း ၾကာလာေတာ့ အခုဆုိ Stress အရမ္းမ်ားတဲ့ ေန႔ေတြလည္း ရွိ တယ္။ ကိုယ္ပိုင္ဘ၀မွာ ကိုယ္ဘာခံစားေနရလဲ ဆိုတာ တစ္ခါတေလ ေမ့သြားတာမ်ဳိး ရွိတယ္။ တစ္ခါတေလ ည အိပ္ခါနီး သန္းေခါင္ေလာက္ မွ ငါအျပင္မွာ ဘယ္လုိ ခံစား ေနရလဲ၊ ငါဘာျဖစ္ေနလဲ၊ တစ္ေယာက္ေယာက္က ကုိယ့္ကို စိတ္ဆုိးစရာ စကားေျပာ လုိက္ရင္ေတာင္ တစ္ခါတေလ အလုပ္လုပ္ေနရင္ စိတ္ဆုိးဖို႔ ေမ့ေနတယ္။ ညက်မွ ျပန္စဥ္းစားတယ္။ ဟာ ငါစိတ္ဆုိးရမယ့္ စကားပဲ။ ငါ စိတ္ဆုိးရမယ္ ဆုိၿပီး ျဖစ္ တယ္။ ကိုယ့္စိတ္ကို သတိထားတာေတြ နည္းလာတယ္။ လူဆုိတာ အိမ္တြင္းေရး ျပႆနာ လူမႈေရး ျပႆနာ ေတြရွိၾကတာပဲ။ အဲဒီ ျပႆနာေတြျဖစ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြဆိုရင္လည္း ျပန္ၿပီး Recover လုပ္မယ့္အခ်ိန္ အရမ္းနည္းတယ္။ အလုပ္ေတြက တစ္ခုၿပီး တစ္ခု ဆက္ေနေတာ့ ကုိယ့္ခံစားခ်က္ တကယ့္အစစ္ကို ဦးစားမေပး ရတဲ့အခ်ိန္ေတြ မ်ားလာတာေပါ့။
အဲဒီလို ပံုစံ မ်ားလာေတာ့ ပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ သဟဇာတ ျဖစ္ႏုိင္ေသးရဲ႕လား။
အဲဒါက ေဖြးေဖြး စိတ္ပူေနတဲ့ အရာပါ။ သတိေတာ့ အမ်ားႀကီးထားတယ္။ လူတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ေနရင္ေတာင္မွ မျမင္ဘူး။ သူက ကုိယ့္ကို စကားေျပာေနရင္ေတာင္ ေခါင္းေတာ့ညိတ္လုိက္တယ္။ သူ ဘာေျပာသြားလဲ မသိလုိက္ဘူး။ အိမ္မွာဆုိ ေဖြးေဖြးကို လႈပ္ခါၿပီးမွ ေျပာလို႔။ စိတ္နဲ႔ လူနဲ႔ မကပ္ဘူး။ စဥ္းစားေနတာ မ်ားတယ္ေလ။ ႏုိင္ငံျခားမွာလို တစ္ႏွစ္လံုးမွ တစ္ကားတုိ႔ ဘာတုိ႔ အခ်ိန္ယူၿပီး ႐ိုက္တာ မရွိဘူး။ တစ္လကို ႏွစ္ကား၊ သံုးကားဆက္ေနေတာ့ တစ္ကားနဲ႔ တစ္ကား တာ၀န္ ႀကီးတယ္ေလ။ အမွားနည္းေအာင္လို႔ အခ်ိန္ျပည့္ဆုိသလုိ စဥ္းစားေနရတယ္။
ပရိသတ္ရဲ႕ အားေပးမႈ မရမွာ၊ မေအာင္ျမင္မွာစိုးလို႔ လုပ္ရင္းကေန အဲဒီလုိ ျဖစ္သြားတာလား။
အဲဒီလုိမ်ဳိးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ေအာင္ျမင္တာကို အစကတည္းက မေတြးဘူး။ ကိုယ္အရမ္း ၀ါသနာ ပါတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္တယ္။ တတ္ႏိုင္သေရြ႕၊ အားရိွေနသေရြ႕၊ ကုိယ္အသက္ ရိွေနသေရြ႕ လုပ္သြားမယ္ ဆုိတဲ့ စိတ္နဲ႔ လုပ္ျဖစ္တာ။ ဒီေန႔အထိ ကုိယ္ႀကိဳက္တာေတြပဲ လုပ္ေနတာ မ်ားတယ္။
ေဖြးေဖြးရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္ဆံုး ျဖတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ထိ လုပ္ႏုိင္ေနၿပီလဲ။
အလုပ္ကိစၥဆုိရင္ အိမ္က ဘာမွ ၀င္မပါၾကပါဘူး။ အရင္တုန္းကေတာ့ အၾကံေပးတာေတြရိွေပမဲ့ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ေမေမတုိ႔လည္း စားေသာက္ဆုိင္ဖြင့္ ဘာညာဆုိေတာ့ နည္းနည္းအေနေ၀းသြားၾကတယ္။ ကား႐ုိက္သြား၊ ျပန္လာရင္ ပင္ပန္းၿပီး အိပ္၊ ေမေမတုိ႔ကလည္း ဆုိင္ကို မိုးခ်ဳပ္မွသိမ္းေတာ့ သိပ္မေတြ႕ျဖစ္တာ မ်ားတယ္။ တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ေတာ့ အခ်ိန္ေပးၿပီး စကားေျပာျဖစ္ တယ္။ သမီး အေနအထုိင္ မတတ္တာ၊ အျမင္မေတာ္တာေတြ ဘာေတြျဖစ္ေနၿပီလဲ။ ေျပာပါဦးဆုိၿပီး သြားသြားေမးရတယ္။ တစ္ခါတေလ ကိုယ့္ဘာသာ မျမင္တာေတြရိွတယ္ေလ။ ကုိယ့္ သာသာေတာ့ အျမဲသတိထား ေနတာပဲ။ တစ္ခါတေလ အရမ္း Stress အရမ္းမ်ားၿပီး အျမဲေဒါသေတြျဖစ္ေနတယ္။ အကုန္လံုးကို လုိက္ၿပီး ေအာ္ခ်င္ေနတာ။ နည္းနည္းစိတ္ကို ေလွ်ာ့ဦးဆုိၿပီး ေမေမက ေျပာတယ္။ အဲဒါဆုိ စိတ္ကုိ ျပန္ေလွ်ာ့တယ္။
အႏုပညာ အလုပ္လုပ္မွ အဲဒီလုိ စိတ္ေတြ ျဖစ္တာေပါ့။
ဟုတ္တယ္။ အရင္တုန္းကဆိုရင္ ေဖြးေဖြး ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကဆို လံုး၀လည္း သည္းမခံ တတ္ဘူး။ တစ္ခါတေလ အလုပ္မွာ သည္းခံရတာေတြလည္း ရိွတယ္။ စိတ္ႏွစ္ၿပီး လုပ္ရတာေတြလည္း ရိွ တယ္။ စိတ္ခ်မ္းသာၿပီး လုပ္ရတာေတြလည္း ရိွတယ္။ စိတ္အလုိမလိုက္ႏုိင္ေတာ့ဘူးေပါ့။ လူတစ္ေယာက္ကို ဒီစကား ေျပာခ်င္တယ္ဆုိ ေျပာသင့္လား၊ မေျပာသင့္လား စဥ္းစားရတယ္။ ငယ္ငယ္တုန္းကဆုိရင္ ေျပာခ်င္တာ ေျပာတယ္။ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္တယ္။ ၿပီးရင္ အရမ္း ေပ်ာ္တတ္တယ္။ စကား မေျပာခ်င္ရင္ မေျပာဘူး။ ေျပာခ်င္ရင္ ေျပာတယ္။ အခု က်ေတာ့ ကိုယ္႐ိုေသရမယ့္ လူေတြက အမ်ားႀကီး ရိွတယ္ေလ။ ဒီေလာကထဲမွာ ကိုယ္က အငယ္လုိျဖစ္ေနေတာ့ အကုန္လံုးကို ႏွိမ့္ခ်ၿပီး ဆက္ဆံရတယ္။
အႏုပညာ ေလာကမွာ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းလံုး စံုရပ္ၿပီး ခိုင္ခိုင္မာမာ ရပ္တည္ ေနႏုိင္ၿပီလုိ႔ ထင္လား။ တစ္ေခ်ာင္းတည္းနဲ႔ပဲ ရပ္တည္ ေနရေသးတယ္လုိ႔ ထင္လား။ ဘယ္လိုထင္လဲ။
အႏုပညာ ေလာကမွာ တင္မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္ေလာကမွာမဆို ဘယ္ေျခေထာက္နဲ႔ပဲ ဘယ္လုိ ရပ္ႏုိင္ရပ္ႏိုင္ အေျခခုိင္ေအာင္ေတာ့ အျမဲႀကိဳးစား ေနရမယ္ ထင္တယ္။ ငါေတာ့ ခုိင္သြားၿပီ။ သံုးလ ေလာက္ ဘာမွ မလုပ္ဘဲ ေနလိုက္ဦးမယ္ ဆုိၿပီး ေနလို႔ မရဘူး။ အျမဲတမ္း အခ်ိန္နဲ႔ အမွ် ကုိယ့္ရဲ႕ အရည္အေသြးကို ထိန္းသိမ္း ေနရမွာေပါ့။
ေဖြးေဖြး လက္ရိွ ရေနတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈကို ဘယ္အတုိင္းအတာထိ ေက်နပ္ ေနႏုိင္ၿပီလဲ။
အေက်နပ္ႀကီးေတာ့လည္း မဟုတ္ေသးဘူး။ ကုိယ္လုပ္ခ်င္တဲ့ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီး ရိွေသးတယ္။
ေဖြးေဖြးဆုိၿပီး ပရိသတ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လက္ခံေနၿပီ ဆုိေတာ့ ႐ိုက္လို႔ မၿပီးခင္ကတည္းက စိတ္၀င္စားေနၾကတဲ့ လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္႐ံု တင္ျပသရင္ ေဖြးေဖြးရဲ႕ အေျခအေနေတြ တစ္မ်ဳိးေျပာင္းသြားမယ္လုိ႔ ယံုၾကည္လား။
အဲဒါေတာ့ ႀကိဳလည္း မေတြးရဲဘူး။ ရင္လည္း ခုန္တယ္။ ႐ိုက္ထားတာ ၾကာၿပီဆုိေပမဲ့ အခုထက္ထိ စိတ္က လႈပ္ရွားေနတုန္းပဲ။ လက္ပံ ဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ အႏုပညာအရ ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ႀကိဳးစားထားတယ္။ အဲဒါကို ပရိသတ္ျမင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းတယ္။ အကယ္၍ Character ပိုင္းကိုခံစားမယ္။ အျပင္မွာအတုိင္းခံစားမယ္ ဆုိရင္ သူ႔ Character ႀကီးက ထူးဆန္းတဲ့ Character ေပါ့။ အေဖကို မုန္းတယ္။ အေဖကို သတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားတယ္ ဆုိတာ ဗုဒၶဘာသာအေနနဲ႔က်ေတာ့ လန္႔စရာေတာ့ေကာင္းတယ္။ Character နည္းနည္းေတာ့ ျပင္းတယ္။ အဲဒီက Respond အတြက္ေတာ့ မျပင္ဆင္ထားဘူး။ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားထားေပမဲ့ ေအာင္ျမင္ရမယ္တုိ႔၊ ဘာတို႔ကို မေမွ်ာ္လင့္မိေအာင္ ကုိယ့္ဘာသာ လုပ္ထားတယ္။ အဆိုးေတာ့ မျဖစ္ခ်င္ဘူး။
ေဖြးေဖြး ပထမဆုံး ႐ုိက္ျဖစ္တဲ့ သမုဒယ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ ဒုတိယ ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့ရတာေနာ္။ အဲဒီဇာတ္ကား အခုအခ်ိန္ ႐ံုတင္ျပသမယ္။ အဲဒီလို ေနရာကေန အခုအခ်ိန္သ႐ုပ္ ေဆာင္ရမယ္ဆုိ ဘယ္လုိ လုပ္မလဲ။
ဒီအခ်ိန္မွာ ႐ံုတင္ျပသမယ္ဆုိ ေတာ္ေတာ္ထူးထူး ဆန္းဆန္း ခံစားရမယ္ ထင္တယ္။ ဘာမွ မတတ္ေသးတဲ့ ႐ုပ္။ တစ္ခါမွလည္း မ႐ိုက္ဖူးေသးဘူး။ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့အခ်ိန္ႀကီး။ ဓာတ္ပံုေတာင္မွ ေကာင္းေကာင္း႐ုိက္ေသးတာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုေဇာ္ေဇာ္က လုိက္တယ္၊ ႐ိုက္ဆုိၿပီး ဒုတိယ ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာဆိုရင္ စဥ္းစားစရာေတာ့ ျဖစ္သြား ၿပီ”လို႔ ဆုိပါတယ္။
ေဖြးေဖြးက ၂၀၁၂ ထဲ မွာ ဒါ႐ိုက္တာ ၀ုိင္းနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီး တစ္ကား႐ုိက္ဖို႔ စီ စဥ္ထားေပမဲ့ ဒါ႐ုိက္တာ ၀ုိင္းက အေၾကာင္း မျပန္ေသး ေတာ့ မေသခ်ာေသးပါဘူး။ ၂၀၁၂ ေမလထဲမွာ စိတၱဇ ျဖစ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး အျဖစ္ ဘိုမ ဆုိတဲ့ ဒီဗီဒီ ဇာတ္ကားကို ႐ုိက္ကူးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခားေတြ မလုပ္ဖူးေသးတာေတြ လုပ္ ခ်င္တဲ့ ေဖြးေဖြးအတြက္ အသစ္ အသစ္ေတြ ထပ္ၿပီး ေရာက္လာဦးမွာပါ။
ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း မ်က္ႏွာဖံုး ႐ုိက္ကူးမႈအတြက္ ကူညီေပးၾကတဲ့ ေဖြးေဖြး၊ ဓာတ္ပံု ကုိလင္း(Studio-K) တုိ႔ကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရိွ ပါတယ္။ ေရႊအျမဳေတပရိသတ္မ်ား ေဖြးေဖြးနဲ႔ ေတြ႕ဆံုမႈကို ဒီေလာက္နဲ႔ပဲ ေက်နပ္ေပးၾကပါ။
အဲဒါေတာ့ ႀကိဳလည္း မေတြးရဲဘူး။ ရင္လည္း ခုန္တယ္။ ႐ိုက္ထားတာ ၾကာၿပီဆုိေပမဲ့ အခုထက္ထိ စိတ္က လႈပ္ရွားေနတုန္းပဲ။ လက္ပံ ဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ အႏုပညာအရ ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ႀကိဳးစားထားတယ္။ အဲဒါကို ပရိသတ္ျမင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းတယ္။ အကယ္၍ Character ပိုင္းကိုခံစားမယ္။ အျပင္မွာအတုိင္းခံစားမယ္ ဆုိရင္ သူ႔ Character ႀကီးက ထူးဆန္းတဲ့ Character ေပါ့။ အေဖကို မုန္းတယ္။ အေဖကို သတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားတယ္ ဆုိတာ ဗုဒၶဘာသာအေနနဲ႔က်ေတာ့ လန္႔စရာေတာ့ေကာင္းတယ္။ Character နည္းနည္းေတာ့ ျပင္းတယ္။ အဲဒီက Respond အတြက္ေတာ့ မျပင္ဆင္ထားဘူး။ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားထားေပမဲ့ ေအာင္ျမင္ရမယ္တုိ႔၊ ဘာတို႔ကို မေမွ်ာ္လင့္မိေအာင္ ကုိယ့္ဘာသာ လုပ္ထားတယ္။ အဆိုးေတာ့ မျဖစ္ခ်င္ဘူး။
ေဖြးေဖြး ပထမဆုံး ႐ုိက္ျဖစ္တဲ့ သမုဒယ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ ဒုတိယ ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့ရတာေနာ္။ အဲဒီဇာတ္ကား အခုအခ်ိန္ ႐ံုတင္ျပသမယ္။ အဲဒီလို ေနရာကေန အခုအခ်ိန္သ႐ုပ္ ေဆာင္ရမယ္ဆုိ ဘယ္လုိ လုပ္မလဲ။
ဒီအခ်ိန္မွာ ႐ံုတင္ျပသမယ္ဆုိ ေတာ္ေတာ္ထူးထူး ဆန္းဆန္း ခံစားရမယ္ ထင္တယ္။ ဘာမွ မတတ္ေသးတဲ့ ႐ုပ္။ တစ္ခါမွလည္း မ႐ိုက္ဖူးေသးဘူး။ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့အခ်ိန္ႀကီး။ ဓာတ္ပံုေတာင္မွ ေကာင္းေကာင္း႐ုိက္ေသးတာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုေဇာ္ေဇာ္က လုိက္တယ္၊ ႐ိုက္ဆုိၿပီး ဒုတိယ ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာဆိုရင္ စဥ္းစားစရာေတာ့ ျဖစ္သြား ၿပီ”လို႔ ဆုိပါတယ္။
ေဖြးေဖြးက ၂၀၁၂ ထဲ မွာ ဒါ႐ိုက္တာ ၀ုိင္းနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီး တစ္ကား႐ုိက္ဖို႔ စီ စဥ္ထားေပမဲ့ ဒါ႐ုိက္တာ ၀ုိင္းက အေၾကာင္း မျပန္ေသး ေတာ့ မေသခ်ာေသးပါဘူး။ ၂၀၁၂ ေမလထဲမွာ စိတၱဇ ျဖစ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး အျဖစ္ ဘိုမ ဆုိတဲ့ ဒီဗီဒီ ဇာတ္ကားကို ႐ုိက္ကူးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခားေတြ မလုပ္ဖူးေသးတာေတြ လုပ္ ခ်င္တဲ့ ေဖြးေဖြးအတြက္ အသစ္ အသစ္ေတြ ထပ္ၿပီး ေရာက္လာဦးမွာပါ။
ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း မ်က္ႏွာဖံုး ႐ုိက္ကူးမႈအတြက္ ကူညီေပးၾကတဲ့ ေဖြးေဖြး၊ ဓာတ္ပံု ကုိလင္း(Studio-K) တုိ႔ကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရိွ ပါတယ္။ ေရႊအျမဳေတပရိသတ္မ်ား ေဖြးေဖြးနဲ႔ ေတြ႕ဆံုမႈကို ဒီေလာက္နဲ႔ပဲ ေက်နပ္ေပးၾကပါ။
shweamyutay.com/
0 comments:
Post a Comment