http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

7 Nov 2012

ရန္ကုန္မွာ ဆုိင္ကယ္စီးခြင့္ ေပးသင့္၊ မေပးသင့္


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္စီးခြင့္ ပိတ္ပင္ထားပါတယ္။

ဘာေၾကာင့္တားျမစ္တယ္ဆုိတာကုိ အာဏာပုိင္တုိ႔က လူသိရွင္ၾကား ေၾကညာထားတာေတာ့ မရိွပါဘူး။

၂၀၀၁ ခုႏွစ္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း လူဆုိးဂုိဏ္း၀င္တခ်ဳိ႕ရဲ႕ အေမာင္းၿပိဳင္တ့ဲ ဆုိင္ကယ္ေတြက အဲဒီကာလ စစ္ေခါင္းေဆာင္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ေမာင္ေအးရဲ႕  ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တန္းနဲ႔ ေတြ႔ဆုံ၊ ျပႆနာ အနည္းငယ္ တက္ခ့ဲတ့ဲ အတြက္ ပိတ္ပင္တယ္ လုိ႔လည္း သတင္းေတြ ထြက္ခ့ဲပါေသးတယ္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း  ဆိုင္ကယ္စီးခြင့္ ပိတ္ပင္ထားတ့ဲအက်ဳိးရလဒ္အျဖစ္ ဆိုင္ကယ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားတ့ဲ ယာဥ္တုိက္မႈေတြကုိ မေတြ႔ျမင္ရေတာ့ပါဘူး။

ဒီလုိ ကန္႔သတ္ထားတ့ဲအတြက္ တျခား ဘာအက်ဳိးေတြ ျဖစ္ထြန္းေနသလဲ။

ရန္ကုန္မွာ ဆုိင္ကယ္စီးခြင့္ ျပန္ရမယ္ ဆုိရင္ ဘယ္လုိ ေကာင္းက်ဳိး ဆုိးက်ဳိး သက္ေရာက္မႈေတြ ျဖစ္လာမလဲ။ ဆက္လက္ ကန္႔သတ္ထားသင့္သလား၊ မသင့္ဘူးလား ဆုိတာေတြကုိ ဧရာ၀တီ ဖုိရမ္မွာ ၀င္ေရာက္ ေဆြးေႏြးဖုိ႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ 
http://blog.irrawaddy.org/2012/11/blog-post_7568.html

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif