စက္ဘီးၿမိဳ႕ေတာ္ မႏၱေလးက ဆုိင္ကယ္ၿမိဳ႕ေတာ္ ျဖစ္ေနပါၿပီ။
မႏၱေလးအေျခစုိက္ ရတနာပုံသတင္းစာမွာ ၿမိဳ႕တြင္း ၄ ၿမိဳ႕နယ္၊ ၿမိဳ႕ျပင္ ၃ ၿမိဳ႕နယ္ ယာဥ္အေရအတြက္ နဲ႔ ယာဥ္တုိက္မႈ ကိန္းဂဏန္းေတြကုိ စိတ္၀င္စားဖြယ္ ေတြ႔ရပါတယ္။
ဒီဇင္ဘာ ၅ ရက္ေန႔ထုတ္ ရတနာပုံသတင္းစာမွာ ေဖာ္ျပထားတ့ဲ အထက္ပါ ဒီကိန္းဂဏန္းမ်ားအရ ဆုိရင္ စက္ဘီးၿမိဳ႕ေတာ္အျဖစ္ လူသိမ်ားခ့ဲတ့ဲ မႏၱေလးဟာ ဆုိင္ကယ္ၿမိဳ႕ေတာ္ ျဖစ္လာေနပါၿပီ။
ထိခုိက္မႈကေတာ့ ၁၇၁ ဦးေသ၊ ၆၁၁ ဒဏ္ရာရတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
တလကုိ ၁၅ ဦး ေသဆုံးတ့ဲသေဘာပါပဲ တ့ဲ။
မႏၱေလးအတြက္ေတာ့ ျပီးခ့ဲတ့ဲႏွစ္ ကိန္းဂဏန္းေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ရင္ ဒီႏွစ္ဟာ ယာဥ္တုိက္မႈ ၂ ဆနီးပါး ျဖစ္ပြားမယ့္သေဘာရိွပါတယ္။
မႏၱေလးခရုိင္ ၇ ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း တၿမိဳ႕နယ္ကုိ ယာဥ္တုိက္မႈ ဘယ္ေလာက္ ရိွသလဲ ခုလုိ ေတြ႔ရမွာပါ။
ပုသိမ္ႀကီး နဲ႔ အမရပူရ ေသဆုံးႏႈန္း မ်ားျပားရတာက “အေ၀းေျပးလမ္းမက်ယ္ႀကီးမ်ား ပါ၀င္ေနသျဖင့္ လမ္းေကာင္းေကာင္း အရိွန္ေကာင္းေကာင္း ေမာင္းရာမွ ဤသုိ႔ အေသမ်ားၾကရပါသည္” လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
က်န္ၿမိဳ႕ေတြကေတာ့ အရိွန္ျပင္းျပင္းေမာင္း၊ လုေမာင္းၾကတ့ဲ အက်ဳိးဆက္ေၾကာင့္ တုိက္ၾက ေသဆုံးၾကပါတယ္ တ့ဲ၊
ဒီ ၇ ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း သတ္မွတ္ထားတ့ဲ ေမာင္းႏႈန္းက တနာရီ မုိင္ ၃၀ လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္၊ အေ၀းေျပးယာဥ္ေတြေၾကာင့္ ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္တာ နည္းတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
အမ်ားဆုံး တုိက္ၾကတာကေတာ့ လူငယ္ေတြပါပဲ တ့ဲ။ ပညာေပးေဟာေျပာပဲြေတြကုိေတာ့ လူငယ္ေတြ မတက္ၾကဘူးလုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ယာဥ္စည္းကမ္း နားလည္မယ္၊ ဆင္ဆင္ျခင္ျခင္ ေမာင္းႏွင္ေနၾကမယ္ ဆုိရင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈေတြ ေသဆုံးဒဏ္ရာရမႈေတြ ေလ်ာ့က်သြားမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ တကယ္လုပ္ဖုိ႔ပဲ လုိပါေတာ့တယ္။
http://blog.irrawaddy.org/2012/12/blog-post_2133.html
0 comments:
Post a Comment