http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

14 Mar 2012

ရန္ကုန္စည္ပင္နယ္နိမိတ္ လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ အေရးယူမည္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး နယ္နိမိတ္တြင္ လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္ (လွ်ပ္စစ္စက္ဘီး) မ်ား စီးနင္းပါက ႏုိင္ငံပိုင္အျဖစ္ သိမ္းဆည္းကာ တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရထံ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ႀကိဳးမဲ့ေၾကးနန္းႏွင့္ ယာဥ္ထိန္း တပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုး တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက The Voice Weekly သို႔ ေျပာၾကားသည္။ အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္ (အမ်ားအေခၚ) လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးကို ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာနယ္နိမိတ္ ျပင္ပတြင္သာ စီးနင္းခြင့္ ျပဳထားၿပီး စီးနင္းရန္ လုိင္စင္ကို ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး က.ည.န ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္႐ံုး (သန္လ်င္) ႏွင့္ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္႐ံုး (အင္းစိန္) တြင္သာ လုိင္စင္ ထုတ္ေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္႐ံုး တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

သိမ္းဆည္းထားေသာ လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္ အစီး ၃၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ရန္ကုန္စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေမာင္းႏွင္ စီးနင္းေသာ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း ႀကဳိးမဲ့ေၾကးနန္းႏွင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုး ယာဥ္ထိန္းရဲအရာရွိက ဆုိသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ျပင္ပတြင္ လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္စီးနင္းခြင့္ ေလွ်ာက္ထားရာ ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္႐ံုးတြင္သာ အစီး ၂၀ ခန္႔ လုိင္စင္ ထုတ္ေပးထားေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း လုိင္စင္ထုတ္ေပးထားျခင္း မရွိေသာ္လည္း လုိင္စင္မရွိေသာ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားစြာ ျမင္ေတြ႕ကာ စီးနင္းမႈမ်ား ရွိေၾကာင္း ယင္း႐ံုးထံမွ သိရသည္။ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီး ဝယ္ယူမႈမ်ားမွာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးေအာင္မင္းက လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ား လုိင္စင္ထုတ္ေပးမည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည့္ ေနာက္ပိုင္း ျမင့္တက္ခဲ့ေၾကာင္း ေတာင္ဥကၠလာပ ၿမိဳ႕နယ္တြင္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးက ဆုိသည္။ “အဲဒီတုန္းက အေရာင္းအဝယ္ ေတာ္ေတာ္ျဖစ္သြားတယ္။ အခုေတာ့ စီးရင္ဖမ္းမယ္ ဆုိလုိ႔ ဝယ္မယ့္သူေတာင္ မရွိေတာ့ဘူး”ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။

လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားမွာ ဘက္ထရီကို အားသြင္းထားပါက မိုင္ ၃၀ ခန္႔သာ အသံုးျပဳႏုိင္ၿပီး မုိင္ ၃၀ ျပည့္ပါက သူ႔အလုိလုိ ရပ္တန္႔သြားေၾကာင္း၊ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈရွိေၾကာင္း၊ ေခတ္မီ၍ အခ်ိန္ကုန္လူပင္ပန္း သက္သာေသာ စက္ပစၥည္း ျဖစ္ေၾကာင္း လွ်ပ္စစ္စက္ဘီး ဝယ္ယူသူတစ္ဦးက ဆုိသည္။ အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားကို ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္ သန္လ်င္႐ံုးႏွင့္ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ အင္းစိန္႐ံုးတို႔တြင္ မွတ္ပံုတင္ ေဆာင္ရြက္ကာ စီးနင္းႏုိင္ေသာ္လည္း ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္႐ံုးတြင္ ေလွ်ာက္ထားသူ မရွိေသးေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ျပင္ပ သန္လ်င္၊ ေမွာ္ဘီ၊ ထန္းတပင္ စသည့္ ၿမိဳ႕နယ္တို႔တြင္ စီးနင္းႏုိင္ေၾကာင္း က.ည.န တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ဆုိသည္။

ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန၏ ၁၉၆၄ ခုႏွစ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဥပေဒအခန္း (၁)၊ ပုဒ္မ (၂) အပိုဒ္ (က) အရ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ကို စက္အားျဖင့္ ျဖစ္ေစ၊ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားျဖင့္ ျဖစ္ေစ အားလံုးကိုလည္းေကာင္း၊ အခ်ဳိ႕တစ္ဝက္မွ် ေသာ္လည္းေကာင္း အသံုးျပဳ၍ ျပည္သူမ်ားဆုိင္ရာ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ ေမာင္းႏွင္သြားလာသည့္ သို႔မဟုတ္ ေမာင္းႏွင္သြားႏုိင္သည့္ ယာဥ္မ်ား ပါဝင္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။ ယင္းဥပေဒ၏ အခန္း(၂) ပုဒ္မ (၃)တြင္ မည္သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မဆုိ မွတ္ပံုတင္မထားေသာ၊ မွတ္ပံုတင္ ေခတၱရပ္စဲထားေသာ၊ ဖ်က္သိမ္းထားေသာ၊ သက္တမ္း ကုန္ဆံုးၿပီးေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ကို ျပည္သူတုိ႔ဆုိင္ရာ ေနရာတစ္ခုခုတြင္ မည္သူမွ် မေမာင္းႏွင္ေစရ၊ ေမာင္းႏွင္ခြင့္မျပဳရဟု သတ္မွတ္ထားၿပီး လိုက္နာမႈမရွိပါက ေထာင္ဒဏ္ေျခာက္လအထိ ခ်မွတ္ႏုိင္ေၾကာင္း ယင္းဥပေဒအရ သိရွိရသည္။ 
http://www.thithtoolwin.com/2012/03/blog-post_

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif