http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

9 Apr 2012

ဒါရိုက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးရဲ႕ သနပ္ခါး


သနပ္ခါး ဇာတ္ကားက စာေရး ဆရာေအာင္လင္းရဲ႕ ေရႊ၀တ္မႈန္ ၀တၳဳကို ႐ုိက္ကူးတာပါ။ ဒါ႐ိုက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးက ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ကူးဖို႔ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကတည္းက ဇာတ္ၫႊန္း ေရးၿပီးထားေပမဲ့ မ႐ိုက္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ႐ုိက္ဖို႔ စီစဥ္ခဲ့မႈမ်ားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားလည္း အေျပာင္းအလဲ ရိွခဲ့ပါတယ္။

အခု ႐ိုက္ကူးထားတဲ့ သနပ္ခါး ဇာတ္ကားမွာ ရဲတိုက္၊ ေနေအာင္၊ ၀တ္မႈံေရႊရည္၊ ေမကဗ်ာနဲ႔ ႐ိုတတုိ႔က အဓိက ပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားၾကပါတယ္။ ရဲတိုက္က ဦးေလးကို အားကိုး ယံုၾကည္တဲ့၊ ဦးေလးအေပၚ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ႀကီးသလို၊ ကုိယ့္ကိုယ္ကုိလည္း ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႀကီးတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ႏုိင္ငံျခားကို ထြက္သြားၿပီး ျပန္ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အရာရာကို အေကာင္း ျမင္လာတတ္ၿပီး စိတ္ကို မထိန္းခ်ဳပ္တတ္သူ အျဖစ္လည္း ရဲတုိက္က သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားတာပါ။ ရဲတိုက္ရဲ႕ ဦးေလးအျဖစ္ ေနေအာင္က သ႐ုပ္ေဆာင္ထားၿပီး ေနေအာင္ရဲ႕ ဇနီးအျဖစ္ ၀တ္မႈံေရႊရည္က သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။ ၀တ္မႈံေရႊရည္က ေနေအာင္ကို မခ်စ္ဘဲ လက္ထပ္ လုိက္ရတဲ့ သူျဖစ္ၿပီး ရဲတိုက္ကိုလည္း စိတ္၀င္စားေနတဲ့သူ အျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ထားပါတယ္။
ေမကဗ်ာက ၀တ္မႈံေရႊရည္ရဲ႕ အစ္မအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားမွာ ေမကဗ်ာ ပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းက ၇ ခန္းသာ ပါေပမဲ့ ဇာတ္လမ္းကို ႀကိဳက္တာရယ္၊ ႐ုိက္ကူးတဲ့ ဒါ႐ုိက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးနဲ႔ ဆုံခ်င္ တာရယ္ေၾကာင့္ ေမကဗ်ာက ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ကူးတာပါ။ ရဲတုိက္ ႏိုင္ငံျခားက ျပန္လာၿပီး ၀တ္မႈံေရႊရည္ကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္မႈေတြ ျပဳလုပ္သလို ေမကဗ်ာကိုလည္း ခ်စ္တယ္ ဆုိတဲ့ အရိပ္အေယာင္ ျပတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြကို ဒါ႐ိုက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးက ႐ိုက္ကူးပါတယ္။ ႐ုိက္ကူးတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြမွာ ဘယ္လို သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ ဆုိတာကို အေသးစိတ္ရွင္းျပ တာပါ။ ဘယ္စကားေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကင္မရာက ဘယ္နားမွာပဲ ရိွေနမယ္၊ ဘယ္စကား အဆံုးမွာ ကင္မရာက အနီးနားကို ေရႊ႕ေနမယ္၊ ၀တ္မႈံေရႊရည္ရဲ႕ မ်က္ႏွာ အမူအရာ ဘယ္ေလာက္ထိ ေျပာင္းလ ဲေနရမယ္ဆုိတာေတြကို အေသးစိတ္ စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ ရွင္းျပၿပီးမွ ႐ိုက္တာပါ။

သနပ္ခါး ဇာတ္ကားမွာ ေရႊ၀တ္မႈန္ ၀တၳဳထဲမွာ ပါတဲ့ အခ်ဳိ႕အခ်က္ေတြကိုေတာ့ ဒါ႐ုိက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးက ျဖဳတ္ထားပါတယ္။ “၀တၳဳအတုိင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ဇာတ္ၫႊန္း ေရးထားတာ မဟုတ္ဘူး။ အမ်ားႀကီး ျပင္ထားရတယ္။ ၀တၳဳ က ၁၉၇၀ ျပည့္ႏွစ္ေလာက္က ေရးထားတာ၊ ႏုိင္ငံေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အဲဒီတုန္းက ism ေတြရိွတာ ဆုိေတာ့ ႏုိင္ငံေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ ေရးထားတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ က ေျပာင္းပစ္လုိက္တယ္။ ႏုိင္ငံေရး အေရာင္ေတြ လံုး၀ ေဖ်ာက္ပစ္ၿပီး အခ်စ္၊ ေမတၱာတုိ႔ကိုပဲ ဖြဲ႕ထားတယ္။ ၀တၳဳရဲ႕ အရိွန္အ၀ါက ႀကီးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၀တၳဳအတုိင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ႐ိုက္ေနတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဇာတ္သိမ္းပုိင္းကို လည္း အႀကီးႀကီးျပင္ထားတယ္” လို႔ ဒါ႐ုိက္တာ မင္းထင္ ကိုကိုႀကီးက ဇာတ္ၫႊန္းပိုင္း ျပင္ထားမႈအေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္။

ဒီဗီဒီအျဖစ္ ႐ိုက္ကူးေပမဲ့ ပ႐ုိဂ်ဴဆာဘက္က စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္ရင္ ႐ုပ္ရွင္အျဖစ္ ေျပာင္းဖုိ႔ေတာ့ အစီအစဥ္ ရိွပါတယ္။ Sony 350 ကင္မရာနဲ႔ ႐ုိက္ကူးထားၿပီး Work Folw အရဆုိရင္ ဖလင္ကို ေျပာင္းႏုိင္ပါတယ္။ ကင္မရာမဲန္းကို တင့္ဆန္းက တာ၀န္ယူၿပီး Director of Photography အျဖစ္ေတာ့ ဓာတ္ပံုမ်ဳိးျမင့္ေဆြက တာ၀န္ယူေပးထားပါတယ္။ ဒီဗီဒီပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ႐ုပ္ရွင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားၾကတဲ့ သူေတြကေတာ့ ႀကိဳးစားၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားၾကတာပါ။
သနပ္ခါး ဇာတ္ကားမွာ စကားလံုးေတြ နည္းၿပီး မ်က္လံုး၊ မ်က္ႏွာ အိုက္တင္ေတြနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြရဲ႕ ဒီလုိ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ၾကည့္ရတဲ့ ပရိသတ္မ်ား အေနနဲ႔ ဘာျဖစ္မယ္ ဆုိတာေတြကို ႀကိဳတင္ မသိရဘူးလုိ႔လည္း သိရပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က သနပ္ခါးကို ေရနဲ႔ ေသြးၾကတယ္၊ တခ်ဳိ႕က သနပ္ခါးကို မ်က္ရည္နဲ႔ ေသြးၾက တယ္လို႔ သနပ္ခါး ဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆိုထားတာ ေၾကာင့္ ဒီဇာတ္ကားရဲ႕ သနပ္ခါးကို ဘယ္သူေတြက ဘာနဲ႔ ေသြးၾကမလဲ ဆိုတာ ေစာင့္ေမွ်ာ္ ၾကည့္႐ႈၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
shweamyutay.com

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif