http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif
က်ေနာ္ဘေလာေလးကုိယ္သတင္းေတြလာေရာက္ဖတ္႐ႈအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ

26 Mar 2012

ရဲေလးေျပာတဲ့ ႏိုင္ငံေရး အျမင္

သူ႔ရဲ႕စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲမွာ မီဒီယာေတြရဲ႕ ႏိုင္ငံေရးအေပၚ အျမင္ေမး ခြန္း ကို ရဲေလးရဲ႕ အေျဖက "ကြ်န္ေတာ္တို ႔ေရွ႕မွာ ေရွ႕တန္း တင္ဦးေဆာင္ေနတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ ပညာရွင္၊ ဂီတပညာရွင္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က နားမလည္မကြ်မ္းက်င္ေတာ့ သိပ္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။ ျပည္သူအေနနဲ႔ အခန္း က႑က ပါဝင္ဖို႔ စိတ္ကူး အၿမဲရွိပါ တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာလိုေနတာကLaw ေတြ၊ Copy Right ေတြလိုေန တာပါ။ ႏိုင္ငံတကာမွာဆိုလည္း ဒါေတြနဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထား တာပါ။ ဒါမွ လည္း ကိုယ့္ရဲ႕အႏုပညာရွင္ေတြကို Cover လုပ္ႏိုင္မွာပါ။ လူတိုင္းလူတိုင္းဟာလည္း ကိုယ္ယံုၾကည္ရာ ကို အားကိုးၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ကေတာ့ အကုန္လံုးကိုအားကိုးတယ္။ ဒါ အမွန္အတိုင္းေျပာတာပါ။
ကြ်န္ေတာ္အၿမဲႏွစ္ဖက္ခြၾကည့္တယ္။ အၿမဲအလယ္အလတ္လမ္းစဥ္ကိုပဲလုပ္တယ္။ ဘုရားေဟာထား တဲ့အတိုင္းပဲၾကည့္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ မ်က္ႏွာႀကီးရာဟင္းဖတ္ပါတာမ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွမလုပ္ ဘူး။ မွ်မွ်တတပဲ။ ပရိသတ္အတြက္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ေနရရင္ေပ်ာ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ႏိုင္ငံေရးမႏြယ္ တဲ့ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္မွ ႏိုင္ငံေတာ္ႀကီးက တိုးတက္မွာပါ။ တစ္ေယာက္အားနဲ႔သြားလို႔မရပါဘူး။ အမ်ားအားနဲ႔ သြားမွရမွာပါ။ ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္တာအားလံုးကို အားေပးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အႏုပညာရွင္ေတြကို ျပန္လွည့္ၾကည့္လာတဲ့အခ်ိန္ကိုပဲ ေမွ်ာ္လင့္ေန ပါတယ္။ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံမွာ ႏိုင္ငံခ်မ္းသာမွဝန္ထမ္းခ်မ္းသာမယ္။ ဝန္ထမ္းခ်မ္းသာမွအားလံုးအဆင္ ေျပမယ္။ ဝန္ထမ္းလစာတိုးတာလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔သေဘာက်ပါတယ္။ လစာျမင့္မွ အင္တာတိန္းမန္႔ မွာအခ်ိန္ေပးၿပီး ေငြသံုးလာႏိုင္မယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အားလံုးျဖစ္သင့္ပါတယ္"လို႔ ရဲေလးက သူ႔အျမင္ကို ဆိုသြားပါတယ္။               http://www.yoyarlay.com

0 comments:

Post a Comment

http://api.ning.com/files/eoCpmuB3MmV7zrkygpgbV2UFBU7HkfDZWIxrhTnIGdvK*JZUBGsh5SavT88gYAk-IZ96U6xspEaGCBaNzb87akWisW0d4zlW/nayzaw0141.gif